Chapter 2.9 (Matematika 3 kl.)

Pritaikome tai, ko išmokome III

Spręsime įvairius uždavinius.

1–2 užduotys

1. Kad suneštų 1 kg medaus, bitės nektarą turi rinkti iš mažiausiai 2 milijonų žiedų ir su juo į avilį suskraidyti apie 130 tūkstančių kartų.

  1. Remdamiesi lentele, apskaičiuokite, kiek kilogramų medaus iš viso galima surinkti iš skirtingų augalų. Įrašykite atsakymą reikiamoje vietoje lentelėje.
  2. Kurie augalai medingiausi (pažymėkite lentelėje varnele)?

Augalo pavadinimas

Medaus kiekis

  • Vyšnios

10 kg

  • Grikiai

300 kg

  • Ievos

150 kg

  • Klevai

200 kg

  • Dobilai

100 kg

  • Liepos

1000 kg

  • Obelys

20 kg

 kg

  1. Išrikiuokite augalų pavadinimus nuo medingiausio iki mažiausiai medingo. Viršuje turėtų būti medingiausias.
  • Dobilai – 100 kg
  • Grikiai – 300 kg
  • Vyšnios – 10 kg
  • Ievos – 150 kg
  • Obelys – 20 kg
  • Liepos – 1000 kg
  • Klevai – 200 kg

1 hektaras – tai kvadratas, kurio kraštinės yra 100 metrų. Maždaug toks yra mūsų mokyklos stadionas.

2. Skrisdama ieškoti nektaro, bitė pasiekia iki 66 km/h greitį, o grįždama į avilį su nektaro kroviniu, ji skrenda perpus lėčiau.

Remdamiesi paveikslėliu, atsakykite, kiek kilometrų per valandą greičiau skrenda į darbą skubanti bitė negu dviračiu važiuojanti Ieva.

  •  km greičiau nei Ieva.

Aš važiuoju 15 km/h greičiu.

3 užduotis

3. Julius turėjo sudaryti kuo daugiau triženklių skaičių, panaudodamas skaitmenis 2, 3, 4.

  1. ​Išrikiuokite Juliaus sudarytus skaičius pagal didumą. (Pradėkite rikiuoti nuo mažiausio skaičiaus.)
  • 324
  • 432
  • 234
  • 423
  • 342
  • 243
  1. Su Juliaus sudarytais skaičiais parašykite kuo daugiau atimties ir sudėties veiksmų.
    Pradėkite rašyti nuo didžiausių skaičių. Likusius veiksmus užsirašykite į sąsiuvinį. Kiek gavote atimties veiksmų ir kiek sudėties?

432 – 
432 –  = 
432 – 
432 –  = 
432 –  = 

432 + 423 = 
432 +  = 
432 + 
432 +  = 
432 +  = 

  • Atimties veiksmų: 
  • Sudėties veiksmų: 
  1. Kuriai grupei – atimties ar sudėties – pavyko parašyti daugiau veiksmų?

4 užduotis

4. 5 minutes ant lapelių rašykite iš eilės tik pateiktų reiškinių reikšmes. Mokytojui davus signalą sustoti, išsiaiškinkite, kam iš jūsų pavyko užrašyti daugiausia reikšmių.

827 + 162 = 
605 + 394 = 
158 + 701 = 
573 + 225 = 
223 + 535 = 

542 + 327 = 
432 + 541 = 
333 + 626 = 
484 + 212 = 
325 + 173 = 

597 – 344 = 
785 – 561 = 
955 – 612 = 
658 – 524 = 
798 – 518 = 

946 – 421 = 
809 – 505 = 
594 – 181 = 
745 – 632 = 
682 – 530 = 

Pasitikrinkite, ar visi iš eilės rašėte tokias pačias reikšmes.

Šimtus sudėsiu su šimtais, dešimtis – su dešimtimis, o vienetus – su vienetais. Panašiai ir atimsiu.

5 užduotis

5. Pasakykite, iš kiek stačiakampio formos dalių sudarytas kiekvienas daiktas. Kiek vienodų dalių yra kiekviename daikte?

Lentelėje įrašykite, kiek stačiakampių dalių sudaro kiekvieną skaičiais 1–6 pažymėtą daiktą ir kiek vienodų stačiakampių dalių yra kiekviename daikte. Kai kurie lentelės laukeliai liks neužpildyti.

Stačiakampių iš viso

2 vienodi stačiakampiai

3 vienodi stačiakampiai

4 vienodi stačiakampiai.

1

2

3

4

5

6*

* Pagrindas yra stačiakampis
Please wait