Pasitikriname, ar žinome ir suprantame žodynėlio sąvokas, ar gebame jas taikyti, spręsdami uždavinius.
Žinau, suprantu
- Diagramoje pavaizduota, kokius būrelius lanko klasės mokiniai.
- Kiek būrelių lanko šios klasės mokiniai?
- būrelius
- Kiek mokinių lanko šokių būrelį?
- mokiniai
- Kiek būrelių lanko šios klasės mokiniai?
2. Plane pavaizduotas sklypas. Vaismedžių augimo vietos pažymėtos simboliu Vienas simbolis žymi 10 medžių.
4 | ||||
3 | ||||
2 | ||||
1 | ||||
A | B | C | D |
- Kiek vaismedžių auga sklype iš viso?
- medžių
- Raidės ir skaičiaus pora apibūdinkite vaismedžių augimo vietas. Rašykite abėcėlės tvarka. Vienos poros raidė jau parašyta.
- , , ,
- Įsivaizduokite, kad esate kvadrate A1. Norite patekti į kvadratą D1. Kuria kryptimi turėtumėte judėti?
- Šiaurės
- Pietų
- Rytų
- Vakarų
- Ketvirtokai surinko duomenis, kiek jų klasės vaikų norėtų vykti į ekskursiją. Užpildykite trūkstamas lentelės dalis.
Klasė | Norėtų vykti į ekskursiją | Tikslus mokinių skaičius | Apytikslis mokinių skaičius dešimtimis |
4a | 9 | ||
4b | 卌 卌 卌 ||| | ||
4c | 卌 卌 || | ||
4d | 15 |
- Rytas, Karolina ir Petras vienu metu išėjo iš mokyklos. Ryto greitis – 5 km/val., Karolinos – 4 km/val., o Petro – 4,5 km/val. Kur šiuo metu yra Rytas, pavaizduota tiesėje. Pavaizduokite, kur šiuo metu yra Karolina ir Petras, jeigu yra žinoma, kad Karolina ir Rytas eina viena kryptimi, o Petras – jiems priešinga kryptimi. Užrašykite reikiamas raides.
- Karolina:
Petras:
Taikau žinias, mąstau
- Automobilis važiuoja 90 km/val. greičiu. Kiek kilometrų jis nuvažiuoja:
- per dvi valandas;
- km
- per pusvalandį?
- km
- per dvi valandas;
- Per valandą Tomas nueina 6 km.
- Koks Tomo ėjimo greitis?
- Kiek metrų jis nueina per 30 min.?
- m
- Koks Tomo ėjimo greitis?
- Autobuso vairuotojas per 4 val. nuvažiavo 320 km. Kokiu greičiu jis važiavo?
km/val.
- Eglė ir Mantas žaidžia žaidimą „Laivų mūšis“. Paveiksle pavaizduota, kaip savo laivus žaidimo lentoje išdėliojo Eglė.
- Raidės ir skaičiaus pora apibūdinkite Eglės išdėliotų vienviečių laivų padėtį. Pirmosios poros raidė jau parašyta.
- , , , .
- Mantas paleido keturis šūvius: g10, j5, h3 ir a4. Kuris šūvis buvo netaiklus?
- a4
- g10
- j5
- h3
- Lentelėje pateikti duomenys apie klasės mokinių turimų brolių ir seserų skaičių.
- Kiek mokinių buvo apklausta?
- mok.
- Dažnių lentelės duomenis pavaizduokite stulpeline diagrama.
- Kiek mokinių buvo apklausta?
Brolių ir seserų skaičius | Mokinių atsakymų skaičius |
0 | 5 |
1 | 10 |
2 | 5 |
3 ir daugiau | 2 |
- Rimui įdomu, kiek atsispaudimų vienu kartu gali padaryti jo klasės mergaitės ir kiek berniukai. Jis nusprendė apklausti vaikus. Parašykite du klausimus Rimo anketai su bent dviem atsakymų variantais.
- Dviratininkas turi nuvažiuoti 108 km. Jis planuoja visą kelią važiuoti 18 km/val. greičiu, o pusiaukelėje 30 min. skirti poilsiui. Kiek laiko truks dviratininko kelionė?
- val. min.
- Du žvirbliai skrenda vienas priešais kitą, kiekvienas 14 m/sek. greičiu. Koks atstumas tarp jų bus po 3 sekundžių, jei iš pradžių žvirblius skyrė 140 m?
- m
- Domas ir Sigita tuo pačiu metu ir iš tos pačios vietos išėjo priešingomis kryptimis. Domo greitis – 6 km/val., Sigitos – 4 km/val. Koks atstumas tarp jų bus po:
- 6 min.;
- km
- pusantros valandos?
- km
- 6 min.;