Chapter 9.1 (Matematika 4 kl.)

Neįprasti daiktai

Prisimename geometrines figūras. Svarstome, kodėl žmonės kuria neįprastus daiktus.

1–2 užduotys

1. Vaikai kartojo plokštumos figūras ir jų elementus. Iš jų pavadinimų turėjo sudaryti kryžiažodį taip, kad viename vertikaliame stulpelyje gautų savo vardą. Koks vardas vaiko, kuris sudarė šį kryžiažodį? Pavadinimai atitinka pavaizduotas figūras ar jų elementus.

Koks vardas vaiko, kuris sudarė šį kryžiažodį?

Pabandykite sudaryti panašų matematinį kryžiažodį su savo vardu.

2. Kristina internete ieškojo daiktų, kurių forma primintų jos kryžiažodyje pavartotus žodžius, ir labai apsidžiaugė radusi kelias neįprastas nuotraukas. Susiekite 1 uždavinio kryžiažodžio žodžius su nuotraukų vaizdais.

A figūra

  • Kraštinė
  • Atkarpa
  • Viršune
  • Apskritimas
  • Skritulys
  • Trikampis
  • Penkiakampis

B figūra

  • Kraštinė
  • Atkarpa
  • Viršune
  • Apskritimas
  • Skritulys
  • Trikampis
  • Penkiakampis

C figūra

  • Kraštinė
  • Atkarpa
  • Viršune
  • Apskritimas
  • Skritulys
  • Trikampis
  • Penkiakampis

3–5 užduotys

3. Visi trys kryžiažodžio žodžiai – erdvės figūrų pavadinimai. Dalis raidžių įrašyta. Kokios tai figūros? A. B. C. D.

Parašykite po tris pavyzdžius daiktų, kurių forma primena kiekvieną figūrą.









4. Įsižiūrėkite į pavaizduotus daiktus.

  1. Koks žodis tiktų visiems pavaizduotiems daiktams apibūdinti?
  2. Kaip manote, kodėl žmonės kuria neįprastus daiktus?

5. Du vaikai, žiūrėdami į paveikslėlį, susiginčijo.
Vienas sako, kad tai kubas, o kitas nesutinka.
Kuris iš jų teisus?

  • Taikubas, nes 
Please wait