Chapter 1.1 (Gimtoji kalba 4 kl.)

Netikėti vasaros nuotykiai

Netikėti vasaros nuotykiai

  • Susitikę po vasaros atostogų, grupėje pasidalykite įspūdžiais.
  1. Išklausę draugų pasakojimus, juos apibūdinkite vienu sakiniu.
  2. Sakinius užrašykite ant lipdžių. Užrašus aptarkite.

Atostogos

  • Perskaitykite, kaip vasaros atostogas praleido Elės klasės draugai. Sugalvokite tekstui pavadinimą.

Timas Parvela

Mums buvo be galo smagu, kad vėl prasidėjo pamokos ir kad esame visi drauge. Per vasarą patyrėme daug naujų dalykų.

Mokytojas per vasarą atgavo ramybę.

Tukas per vasarą užsiaugino ūsus. Bent jau mes taip manėm iki tol, kol jie įkrito į sriubą.

Sampas per vasarą įsigijo labai dailų portfelį. Bent jau mes taip manėm iki tol, kol jį atsiėmė direktorė.

Hana vasarą surado tikrą deimantą. Bent jau mes taip manėm iki tol, kol jis nukrito ant grindų ir sudužo.

Tina per vasarą apkurto. Bent jau mes taip manėm iki tol, kol virėja paklausė, kas norėtų dar vienos porcijos ledų.

Mano vardas Elė. Aš per vasarą išmokau fokusą – padaryti daiktus nematomus. Bent jau kiti taip manė iki tol, kol jų ledai pradėjo tirpti mano kišenėse.

Patris per vasarą tapo profesoriumi ir metrą paaugo. Bent jau jis taip manė iki tol, kol mes paaiškinome, kad baigęs plaukimo mokyklą profesoriumi netampi ir kad metras – tai ne tas pat, kas centimetras.

Paskutinę pamoką pradėjome mokytis naujo dalyko. Tiesą sakant, niekas nesuprato kokio, bet buvo baisiai įdomu.

Pagal knygą „Elė ir pašėlusi klasė“

  1. Kas per vasarą atsitiko mokytojui?
  2. Kaip pasikeitė klasės mokiniai? Kodėl jų pasikeitimai juokingi?

Tukas prisiklijavo ūsus.

Sampas .

Hana .

Tina .

Elė .

Patris .

  1. Sugalvokite po panašų pasikeitimą savo klasėje.
  2. Dar kartą perskaitykite paskutinę pastraipą. Pasvarstykite, kokio naujo dalyko galėjo pradėti mokytis pasakojimo veikėjai.

Užduotys

  • Žiūrėdami į piešinukus prisiminkite, ką jau mokate.

  1. Prisiminkite, ko per pamokas jau klausėtės. Pagalvokite, ką dar norėtumėte išgirsti (klausėtės draugų pasakojimų, mokytojo skaitomų pasakų...).
  2. Prisiminkite, apie ką jau pasakojote klasės draugams ir mokytojui. Pagalvokite, ką norėtumėte dar papasakoti (pasakojome įspūdžius, kas pavaizduota paveikslėlyje...).
  3. Prisiminkite, apie ką jau rašėte. Pagalvokite, ką norėtumėte išmokti rašyti (jau mokame rašyti žinutes, trumpą pasakojimą...).
  4. Prisiminkite, kokius kūrinius jau skaitėte. Pagalvokite, ką dar norėtumėte paskaityti (jau skaitėme pasakų, eilėraščių...).
  1. Labai norėčiau išmokti rašyti įdomius laiškus, kad jų lauktų draugai, seneliai. 
  2. Man trūksta drąsos kalbėti. Norėčiau įveikti savo baimę ir išmokti aiškiau pasakoti. 
  3. O aš dar darau klaidų, rašydamas žodžių galūnes. Man reikia daug mokytis .
  4. Man labai patinka poezija. Noriu išmokti raiškiai deklamuoti .
Please wait