Chapter 11.7 (Lietuvių kalba 1 kl.)

Kartojame nosinių raidžių rašybą žodžio gale

x x x

Kartojame nosinių raidžių rašybą žodžio gale

  1. Aiškiai ištarkite parašytus žodžius. Įsiminkite, kad žodžiai, atsakantys į klausimus ką? ir ko daug?, gale turi nosinę raidę.

Ką?

Paukštį

 

Krūmą

Namą

Ko daug?

Langų

 

Stogų

Namų

Žibintų

paukštį

  • ką?
  • ko daug?

namą

  • ką?
  • ko daug?

stogų

  • ką?
  • ko daug?

krūmą

  • ką?
  • ko daug?

namų

  • ką?
  • ko daug?

langų

  • ką?
  • ko daug?
  1. Pasirinkite vieną pirmos užduoties paveikslėlį ir sukurkite kelis klausimus, į kuriuos galėtumėte atsakyti kortelėse pateiktais žodžiais.

Pavyzdys

 Ką matau prie namo?

Mar-kas ir šu-ne-lis Lu-pis no-ri bū-ti kar-tu.

Ką jie da-ro? Jie dūks-ta, daug va-lan-dų vaikš-to,

bė-ga į miš-ką, ste-bi mė-nu-lį. Bū-na, kad

su-si-pyks-ta. Ne-tru-kus vėl su-si-tai-ko.

Įtvirtiname nosinių raidžių rašybą žodžių gale. Pasakojame pagal paveikslėlius. Sugalvojame pasakojimo pabaigą.

Duona

  1. Perskaitykite pasakojimo pradžią ir, remdamiesi paveikslėliais, jį pratęskite. Atsakykite į klausimus.

...

Ievos tėtis raiko duoną. Daug trupinių.

– O ką, trupinius išmesim? – klausia Ieva.

– Turiu gerą mintį! – sako tėtis.

  1. Kas yra pagrindiniai šio pasakojimo veikėjai?
  2. Ką sumanė Ievos tėtis?
  3. Ar Ieva padėjo tėčiui?
  4. Kaip reikia lesinti paukščius žiemą?
  5. Koks galėtų būti šio pasakojimo pavadinimas?
  1. Perskaitykite pateiktus sakinius ir savais žodžiais paaiškinkite žodžio „sužiedėti“ reikšmę.

Sužiedėjusi duona būna sudžiūvusi. Senovėje sužiedėjusios duonos riekes naudodavo vietoj lėkščių.

  • Kur jūsų šeima deda duonos trupinius ar sužiedėjusią duoną?
Please wait