Telefonai: už ir prieš
- Pažvelkite į žmones, kalbančius telefonu. Kaip manote, su kuo jie kalbasi? Ką sako? Suvaidinkite pokalbį su mama, tėčiu, seneliais arba draugais.
- Su kuo jūs dažniausiai kalbatės telefonu?
- Padiskutuokite, ar sutinkate su šiais teiginiais. Taip? Ne? Kodėl?
Telefonas visada reikalingas.
Telefonas kenkia sveikatai.
Telefonas padeda mokytis.
- Dirbdami grupėmis aptarkite, kaip saugiai naudotis telefonu. Sudarykite patarimų sąrašą ir parašykite jį sąsiuvinyje.
Kaip saugiai naudotis telefonu? |
|
Mokomės išsakyti savo nuomonę ir išgirsti kitus.
Perskaitykite dainos tekstą ir pabandykite atspėti, kokie žodžiai praleisti. Pasiklausykite dainos. Ar atspėjote? Atsakykite į klausimus.
Tai bent telefonas
- Vakar paskambinau tau į namus,
Tik tave, mieloji (mielasai), ne taip lengva rasti.
Iš didžio liūdnumo pradėjau galvoti
Ir taip išradau __________ geresnį.
Priedainis:
Tai bent telefonas,
Galiu tau paskambint.
Kad ir kur nuklydęs,
Vaikeli, būtum.
- Ei, tarkim, nuo __________ su slidėmis leidies
Arba prie mokyklos aitvarus sau laidai,
Svarbu panorėti bent kiek, bent truputį
Ir tu jau girdi – KĄ? – mano skambutį. - Man tik neramu, ar senų senovėj,
Kas nors __________ tokio neturėjo.
O jeigu turėjo – tai mat jį bala,
Vis tiek aš esu gudrus išradėjas!
„Tele bim-bam“ daina pagal S. Gedos žodžius
ŽODYNAS
Laidyti – leisti.
- Kodėl dainos veikėjas buvo liūdnas?
- Ką jis išrado? Kuo šis išradimas geresnis?
- Kodėl dainos veikėjui vis dar neramu?
Pasidalykite į dvi grupes ir surenkite diskusiją tema „Telefonai mokykloje: už ir prieš“. Sugalvokite teiginių, kodėl jūsų grupės nuomonė teisinga. Išklausykite kitos grupės mokinių mintis.
Užduotis
Lukas darosi asmenuk.
Mėta kalba su mam.
Ieva klausosi muzik.
Luka žaidžia žaidim.