Chapter 5.4 (Lietuvių kalba 1 kl.)

Įsimename raides V v. „Ką atneša vėjai?“

x x x x

Įsimename raides V v

  1. Įtvirtinkite raides V v.
  1. Lėtai skiemenuodami, išvardykite pavaizduotus daiktus. Įkelkite paveikslėlius prie tinkamos skiemenų kortelės.
          1. Kiek skiemenų turi kiekvienas žodis?
          2. Kurį žodį sudaro daugiausia skiemenų?
          1. Pasakykite, kas pavaizduota. Kuriuose žodžiuose garsą v girdite vieną kartą, o kuriuose du? Įkelkite paveikslėlius į tinkamas vietas.

              VI VA VO VĖ

              O-NA MI-NA dvi-ra-tį.

              MA-NO MA-MA PA-I-MA žva-kę.

              ​VA-LĖ NE-Ė-MĖ vyš-nių.​

              Įtvirtiname raides V v. Skiemenuojame žodžius. Kuriame žinutę pagal iliustracijas.

              Ką atneša vėjai?

              1. Perskaitykite tekstą ir atsakykite į klausimus.

              Ką atneša vėjai?

               

              Rokas su sese ir tėvais atvažiuoja į kaimą pas senelius. Senelis nusišypso pro ūsą ir klausia:

              – Ėė! Kokie vėjai jus atnešė?

              – Sugalvojome ir atlėkėme, – sako Ugnė.

              – Mama, apie kokius vėjus senelis kalba? – susidomi Rokas.

              – Gamtoje vėjas atneša debesis, lietų. Kai kalbame apie žmogaus gyvenimą, sakome: vėjas atneša permainų, ką nors nauja.

              – Svarbiausia – jis visuomet ką nors neša, – nusprendžia Rokas.

              1. Ką pasakė senelis, netikėtai sulaukęs svečių?
              2. Ką reiškia posakis „vėjai atnešė“?
              3. Kokių gamtos permainų gali atnešti vėjai?
              4. Ugnė seneliui sako „atlėkėme“. Ką reiškia šis žodis? Kaip tą pačią mintį galime pasakyti kitaip?
              5. Žmonės, kurie daug svajoja, kuria, kartais pavadinami vėjo žmonėmis. Ar jūs pažįstate vėjo žmonių? Papasakokite.
              1. Ką matote šiose iliustracijose? Pabandykite sukurti trumpą pasakojimą.
               

              Užduotis

              • Kny-ga
              • U-pė
              • Pem-pė
              • Vi-nis
              • Vo-ras
              Please wait