Chapter 6.2 (Lietuvių kalba 1 kl.)

Įsimename raides R r. „Kodėl rudenį miškas nutyla?“

x x x x

Įsimename raides R r

  1. Įtvirtinkite raides R r.
  1. Pasakykite, kas pavaizduota. Kuriame žodyje garsą r girdite daugiau negu vieną kartą?
  1. Pasakykite, kas pavaizduota. Kurie paveikslėliai čia netinka?
  1. Perskaitykite skiemenis ir sudarykite žodžius.
 

AR RI-MA NO-RI, AR NE-NO-RI?
RI-MA NO-RI, RI-MA VĖL I-MA BRAŠ-KES,
​O RO-MA NO-RI?​
RI-MA IR RO-MA NO-RI BRAŠ-KIŲ.​

Įtvirtiname raides R r. Mokomės aptarti orą pagal pateiktus klausimus.

Kodėl rudenį miškas nutyla?

  1. Perskaitykite tekstą ir atsakykite į klausimus.

Kodėl rudenį miškas nutyla?

 

Ieva su seneliu ateina prie miško ežero. Ievos senelis – eigulys. Jis globoja mišką ir jo gyventojus.

– Girdi paukščių balsus? – klausia senelis.

– Taip, – atsako Ieva. – O kur tie paukščiai? Nematyti.

– Pažvelk į dangų. Jie lekia į šiltuosius kraštus.

– Miške bus tuščia ir tylu, – sako Ieva.

– Truputį liūdna, kai miške tylu. Ar ne, Ieva? Bet pas mus atskris žiemoti paukščiai iš šiaurės. Miškas nenutyla.

  1. Kur ateina Ieva su seneliu?
  2. Kas yra eigulys?
  3. Kaip rudenį pasikeičia miško garsai?
  4. Žiūrėdami į paveikslėlį aptarkite, kaip rudenį atrodo ežeras ir dangus, kokios jų spalvos. Palyginkite su vasaros spalvomis.
  1. Pažvelkite pro klasės langą ir aptarkite, kaip šiandien atrodo dangus. Kokią nuotaiką skleidžia oras?
Please wait