Chapter 7.5 (Lietuvių kalba 1 kl.)

Įsimename raides D d. „Duonutę kepa“

x x x x

Įsimename raides D d

  1. Įtvirtinkite raides D d.
  1. Pasakykite, kas pavaizduota. Kuriuose žodžiuose negirdite garso d?
  1. Pasakykite daugiau žodžių, kuriuose girdite garsą d.
  1. Sugalvokite sakinių pagal duotą schemą. Jei mokate, sakinius parašykite.
 

DU DA-RO DAL-GIS DAN-TIS DUR-PĖS DE-ŠI-NĖ

PAN-DA GAN-DRAS DRU-GE-LIS PA-DĖK-LAS

DĖ-DĖ DO-MAS DO-MI-SI VAN-DENS SPOR-TU.

Įtvirtiname raides D d. Sudarome paprastus sakinius pagal schemą.

Pelėda

Du

Dovana

Duona

Durys

Medis

Duonutę kepa

  1. Pasiklausykite garso įrašo arba perskaitykite eilėraštį ir atsakykite į klausimus.
 

Violeta Palčinskaitė

Duonutę kepa

 

Sienos geria šiltą kvapą,
​Čia naktim duonutę kepa.
​Vikriai sukasi kepėjai…

Tu, duonele, atskubėjai
​Vos praaušus – per gatves

Į erdvias parduotuves,
​O iš ten – pas mus, pas mus,
​Pusrytėliams
​Į namus.

  1. Apie ką šis eilėraštis?
  2. Kur keliauja iškepta duonutė?
  3. Ką daro kepėjai? Atsakykite į klausimą trimis žodžiais.
  4. Kodėl duonutę kepa naktį?
  5. Kodėl šį tekstą vadiname eilėraščiu?
  6. Kaip vadinami rašytojai, rašantys eilėraščius?
  1. Sugalvokite sakinį pagal pateiktą schemą.
  1. Patyrinėkite iliustracijas ir pasakykite, kaip prie duonos kepalo atsiradimo prisideda žemė, vanduo, ugnis ir vėjas.
 
Please wait