1 užduotis
1. Karo akademijoje kariūnai suskirstyti grupėmis, kurios vadinamos kuopomis, o kuopos dar skirstomos į būrius. Vienoje kuopoje buvo 46 kariūnai, o kitoje – 52 kariūnai. Vieni kariūnai vyko į pratybas, o kiti liko sargyboje. Iš pirmosios kuopos į pratybas išvyko 18 kariūnų, o iš antrosios – 25 kariūnai. Kiek kariūnų liko sargyboje iš abiejų kuopų?
- Pirmoji kuopa
– = - Antroji kuopa
– = - Abi kupos
+ =
∴ Ats.:kariūnai liko sargyboje.
1) 46 + 52 = 98 (kar.) | Lukas | |
Rokas | 1) 46 – 18 = 28 (kar.) | |
1) 46 + 52 = 98 (kar.) | Kristina | |
Ieva | 46 + 52 – 18 – 25 = 55 (kar.) |
- Paaiškinkite, kaip šį uždavinį sprendė kiekvienas vaikas. Ką jie sužinojo kiekvienu veiksmu?
- Kas būdinga abiejų mergaičių sprendimams, kas – Kristinos ir kas – Ievos sprendimui?
- Abiejų sprendimai
- Iš bendro kariūnų skaičiaus buvo atimti į pratybas išvykusių pirmosios ir antrosios kuopų kariūnų skaičiai.
- Atliko tarpinius skaičiavimus.
- Buvo skaičiuojama nuosekliai.
- Kristinos sprendimas
- Iš bendro kariūnų skaičiaus buvo atimti į pratybas išvykusių pirmosios ir antrosios kuopų kariūnų skaičiai.
- Atliko tarpinius skaičiavimus.
- Buvo skaičiuojama nuosekliai.
- Ievos sprendimas
- Iš bendro kariūnų skaičiaus buvo atimti į pratybas išvykusių pirmosios ir antrosios kuopų kariūnų skaičiai.
- Atliko tarpinius skaičiavimus.
- Buvo skaičiuojama nuosekliai.
2–4 užduotys
2. Vaikams reikėjo sugalvoti uždavinį pagal mokytojo duotą schemą. Išsiaiškinkite, ar abiejų vaikų sugalvoti uždaviniai atitinka sprendimą.
Viename būryje yra 18 kariūnų, o kitame – 16. Iš jų 15 kariūnų yra atvažiavę iš rajonų, o kiti – iš miestų. Kiek kariūnų yra atvykę iš miestų? |
Rokas |
18 kariūnų dalyvauja šokių ansamblyje, 16 kariūnų – dainų ansamblyje, o 15 kariūnų lanko dramos studiją. Kiek daugiau kariūnų dalyvauja šokių ir dainų ansambliuose kartu negu lanko dramos studiją? |
Ieva |
- Abiejų vaikų uždaviniai atitinka sprendimą.
- Nė vieno iš vaikų uždavinys neatitinka sprendimo.
- Roko uždavinys atitinka sprendimą.
- Ievos uždavinys atitinka sprendimą.
3. Pasiimkite monetą ir meskite ją ant stalo. Kai moneta nukrenta skaičiumi į viršų, rašykite raidę S, kai nukrenta herbu į viršų, raidę H. Monetą meskite 20 kartų. Suskaičiuokite, kiek kartų moneta krito skaičiumi į viršų ir kiek – herbu į viršų. Kaip moneta krito dažniau?
Palyginkite savo rezultatus su draugų rezultatais.
4. Prisikarpę vienodo dydžio trikampių, sukurkite dėlionių. Kiek kvadratų reikėjo sukarpyti jūsų dėlionei?
5. Kokius skaičius reikia įrašyti į tuščius kvadratėlius?