Chapter 2.14 (Matematika 2 kl.)

Ar tai jau mokame? (1)

Tikrinamės, kaip išmokome.

1–3 užduotys

1. Pasistenkite suskaičiuoti greitai. Pasitikrinkite su draugais, ar vienodai suskaičiavote.

7 + 6 = 

5 + 9 = 

8 + 6 = 

9 + 4 = 

9 + 3 = 

8 + 5 = 

8 + 4 = 

5 + 7 = 

3 + 8 = 

4 + 7 = 

3 + 9 = 

2 + 9 = 

8 + 7 = 

8 + 8 = 

7 + 7 = 

9 + 9 = 

2. Raskite trūkstamus skaičius.

4 += 12

+ 9 = 11

8 += 14

+ 5 = 14

+ 8 = 13

7 += 12

+ 5 = 11

8 += 15

3. Raskite, kokie skaičiai turi būti lentelės spalvotuose langeliuose.

Žiūriu, kurių skaičių eilutė ir stulpelis susikerta: 5 + 8 = 13

4–6 užduotys

4. Raskite, kaip greičiau skaičiuoti.

  1. 8 + 7 + 2 + 3
  2. 6 + 5 + 4 + 5
  3. 1 + 6 + 9
  4. 4 + 7 + 6

5. Rūšiuoti nelyginius ir lyginius skaičius ir apskaičiuoti visų vienaženklių nelyginių skaičių sumą patogiausiu būdu; lyginių skaičių suma. Raskite šias skaitines išraiškas.

      • 4
      • 5
      • 8
      • 6
      • 7
      • 0
      • 2
      • 9
      • 3
      • 1

      Nelyginiai skaičiai
      +

      Lyginiai skaičiai
      +

      6. Rokas lankstė kvadrato formos popieriaus lapą ir, baigęs lankstyti, vėl jį ištiesino.

      1. Kaip manote, kiek kartų Rokas lenkė popieriaus lapą? Ar spėjote teisingai, įsitikinkite lankstydami patys.
        ∴  kartus (-ų)
      2. Į kiek ir kokių dalių padalytas kvadratas?
        ∴ Į 
      3. Sukarpęs kvadratą pagal lenkimo linijas, iš gautų dalių Rokas sudėliojo naują figūrą. Kaip pasikeitė naujosios figūros plotas?
      • Plotas tapo didesnis.
      • Plotas tapo mažesnis.
      • Plotas nepakito.
      1. Kodėl taip manote?
        ∴ Sulankstytas didelis kvadratas turimažų trikampių. Iš dviejų mažųsusideda maži kvadratai. Taigi, nauja forma taip pat sudaryta išmažų trikampių kaip originalus sulankstytas popieriaus lapas.
      Please wait