Chapter 2.11 (Matematika 1)

1 užduotis

1. Pažiūrėkite į paveikslėlį ir atsakykite į klausimus.

  1. Kiek mokinių buvo klasėje iki Rapolo atėjimo?
    ∴  mokiniai
  2. Kiek mokinių yra dabar, kai Rapolas atėjo?
    ∴  mokiniai
  3. Kokiu veiksmu galima apskaičiuoti, kiek mokinių yra klasėje, atėjus Rapolui?
  4. Kiek dar mokinių trūksta klasėje? Kodėl taip manote?
  • Trūksta vieno mokinio, nes atsisėdus Rapolui vienas stalas lieka tuščias.
  • Trūksta dviejų mokinių, nes du stalai yra tušti.
  • Neįmanoma sužinoti, kiek mokinių trūksta.
  1. Kiek minučių Rapolas pavėlavo į pamoką, jeigu pamoka prasideda 8.00 valandą?
    minučių (-es)
  2. Kada pamokos prasideda jūsų mokykloje?
    ∴ .  

Ką turime žinoti apie sudėties veiksmą?

Ženklu + užrašome sudėties veiksmą.
Skaičiuodami bendrą daiktų skaičių, sudedame jų kiekį.​

Trys plius du lygu penki.

2–6 užduotys

2. Sudėkite. Pasirinkite tinkamus atsakymus.

3. Sudėkite ir užrašykite atsakymus.

Kiek Rapolas pirko sąsiuvinių linijomis?

Kiek pirko sąsiuvinių langeliais?

 sąsiuvinius linijomis.

 sąsiuvinį langeliais.

Kiek sąsiuvinių pirko iš viso? Užrašykite.

 +  =  sąsiuvinius.

4. Suskaičiuokite. Atsakymus užrašykite.

5. Rapolas ruošiasi mokyklai iš vakaro. Jis į kuprinę įsidėjo 📖 ir 📙📙📙.  Kiek daiktų berniukas įsidėjo į kuprinę? Suskaičiuokite ir užrašykite.

 +  =  daiktus

6. Kiek klasės plane yra pavaizduota stalų, kėdžių, spintų? Suskaičiuotite ir užrašykite.

Patarimas

  1. Suskaičiuokite, kiek stalų yra vienoje eilėje, kiek – kitoje, o tada sudėkite.
  2. Suskaičiuokite, kiek kėdžių yra vienoje eilėje, kiek – kitoje, o tada sudėkite.
  3. Suskaičiuokite, kiek spintų yra prie vienos sienos, kiek – prie kitos, o tada sudėkite.

∴ Klasėje yra  stalai,  kėdės ir  spintelės.

Pakartokime

Viena knyga, du sąsiuviniai ir penalas yra penki daiktai.

Penkis galime gauti, sudėję tris skirtingus skaičius.

Sudėties ženklas kartais vadinamas pliusu.

Sudėję tris skaičius, visada gausime daugiau negu sudėję du skaičius.

Please wait