Chapter 5.18 (Gimtoji kalba 2 kl.)

Ką matome? Ką girdime?

Ką matome? Ką girdime?

  1. Ką rašė antros klasės mokiniai? Sugalvokite jų patarimų sąrašui pavadinimą.

Televizorius – elektros prietaisas...

O kaip arti televizoriaus galima sėdėti?

Aš nežiūriu visko iš eilės. Mėgstu laidas apie gamtą...

Ko galime išmokti žiūrėdami televizorių?

Ar visada reikia tikėti tuo, ką rodo televizija?

..............................

  1. Per dieną žiūrėk televizorių ne daugiau kaip 1 valandą.
  2. Žiūrėdamas televizorių negerk ir nevalgyk.
  3. ..................

  • Kurioms mokinių mintims pritariate?
  • Kurioms mokinių mintims prieštaraujate?
  • Kodėl jūs mėgstate žiūrėti televizorių?
  • Ką per televizorių galime pamatyti, o ką išgirsti?

Ką matome? Ką girdime?

  1. Ką jūs patartumėte televizijos žiūrovui?
    • Kokių taisyklių ar susitarimų laikomasi jūsų šeimoje?
    • Kokių patarimų esate girdėję iš gydytojų? Mokytojų?
    • Ką reiškia ženklai N7 ir N14? Kodėl jie naudojami?

  1. Sudarykite savo klasės patarimų televizijos žiūrovui sąrašą:
    • pasiskirstykite poromis ir užrašykite po patarimą;
    • suklijuokite juos ant bendro lapo;
    • susitarkite šių patarimų laikytis.

žrovas

žiūrėk

nežiūrėk

radijas

radijo laida

  1. Aptarkite, kokie dar daiktai ir kaip padeda žmonėms mokytis:
    • Vartydami sausio mėnesio vadovėlį išvardykite kuo įvairesnių mokytis padedančių daiktų pavadinimų;
    • Aptarkite, kokiose situacijose ir kuriais daiktais žmogui naudotis patogiau?
    • Kokie daiktai būtini mokytis nematantiems arba negirdintiems žmonėms?

Kalbėkime taisyklingai.

Please...

  1. Kaip pasikeistų jūsų mokykla, jei staiga visam laikui dingtų elektra? Pasidalykite savo mintimis su draugais žodžiu ar žinute sienlaikraštyje.
Please wait