Ką matome? Ką girdime?
- Ką rašė antros klasės mokiniai? Sugalvokite jų patarimų sąrašui pavadinimą.
Televizorius – elektros prietaisas... | O kaip arti televizoriaus galima sėdėti? | |
Aš nežiūriu visko iš eilės. Mėgstu laidas apie gamtą... | Ko galime išmokti žiūrėdami televizorių? | Ar visada reikia tikėti tuo, ką rodo televizija? |
..............................
- Per dieną žiūrėk televizorių ne daugiau kaip 1 valandą.
- Žiūrėdamas televizorių negerk ir nevalgyk.
- ..................
- Kurioms mokinių mintims pritariate?
- Kurioms mokinių mintims prieštaraujate?
- Kodėl jūs mėgstate žiūrėti televizorių?
- Ką per televizorių galime pamatyti, o ką išgirsti?
Ką matome? Ką girdime?
- Ką jūs patartumėte televizijos žiūrovui?
- Kokių taisyklių ar susitarimų laikomasi jūsų šeimoje?
- Kokių patarimų esate girdėję iš gydytojų? Mokytojų?
- Ką reiškia ženklai N7 ir N14? Kodėl jie naudojami?
- Sudarykite savo klasės patarimų televizijos žiūrovui sąrašą:
- pasiskirstykite poromis ir užrašykite po patarimą;
- suklijuokite juos ant bendro lapo;
- susitarkite šių patarimų laikytis.
žiūrovas
žiūrėk
nežiūrėk
radijas
radijo laida
- Aptarkite, kokie dar daiktai ir kaip padeda žmonėms mokytis:
- Vartydami sausio mėnesio vadovėlį išvardykite kuo įvairesnių mokytis padedančių daiktų pavadinimų;
- Aptarkite, kokiose situacijose ir kuriais daiktais žmogui naudotis patogiau?
- Kokie daiktai būtini mokytis nematantiems arba negirdintiems žmonėms?
Kalbėkime taisyklingai. | Please... |
- Kaip pasikeistų jūsų mokykla, jei staiga visam laikui dingtų elektra? Pasidalykite savo mintimis su draugais žodžiu ar žinute sienlaikraštyje.