Chapter 6.7 (Gimtoji kalba 2 kl.)

Mokomės pasakyti, ką pajutome

Medus

  1. Pasiklausykite eilėraščio užsimerkę. Įsivaizduokite, kad piešiate…

Janina Degutytė

MEDUS

Aš nupiešiau mėlyną mišką
​ir žibuoklėm pakvipo kambarys.
​Aš nupiešiau saulę geltoną
​ir ant sienos ėmė šokti spindulys.

Aš nupiešiau mažą meškiuką
​ir jis paklausė: „O kur medus?“
​Aš nupiešiau medaus lėkštelę
​ir palaižiau – saldus!

Iš knygos „Baltas gulbių sostas“

  • Pasidalykite įspūdžiais:
    • kuo grožėjotės?
    • kas jus nustebino?
  • Aptarkite eilėraštyje piešiamą piešinį:
    • ką matėte?
    • ką užuodėte?
    • kokį skonį pajutote?

  1. Pasimokykime pasakyti, ką jaučiame.
    • Tikriausiai esate ragavę medaus? Kurie žodžiai nusako jo spalvą, skonį? Pasakykite daugiau spalvą ir skonį nusakančių žodžių.

Koks?

Kokia?

rusvas

geltona

saldus

rūgšti

  • Ar šiuos keturis sakinius galime pavadinti eilėraščiu? Palyginkite juos su skaitytu eilėraščiu.

    ​​Aš nupiešiau mišką.
    ​​Aš nupiešiau saulę.
    ​Aš nupiešiau meškiuką.
    ​Aš nupiešiau lėkštelę.
  • Įterpkite į sakinius žodžių, nusakančių daiktų požymius. Pačius įdomiausius sakinius užsirašykite.​​

Įsivaizduokite, kad ėmėte piešti ir piešinys atgijo... Sukurkite apie tai dvieilį arba ketureilį eilėraštį. Galite pasinaudoti užsirašytais sakiniais.

  1. Mokykitės pasakyti, ką pajutote stebėdami draugo piešinį, darbelį:
    • Koks jis?
    • Aptarkite, kaip reikšti savo nuomonę, kad draugo neįskaudintumėte.
Please wait