Chapter 8.9 (Gimtoji kalba 2 kl.)

Sužinoti galime visaip

Sužinoti galime visaip

  1. Prisiminkite situacijas, kai reikėjo ką nors sužinoti. Ką darėte?

  • Kokiais būdais šiandien galime sužinoti mums įdomius dalykus?
  • Ką jūs dažniausiai darote, norėdami ką nors sužinoti, išsiaiškinti?
  1. Aptarkite, kada ką darytumėte pirmiausia. Kodėl?

Paskaityk!

Pagalvok pats!

Stebėk!

Pasiklausk!

Sužinoti galime visaip

  1. Išbandykite save!
    • Pirmiausia patys bandykite išspręsti pasirinktą galvosūkį.
    • Jei nepavyko – klauskite draugo, mokytojo ar tėvų.
    • Jei nepavyko išspręsti drauge – perskaitykite puslapio apačioje pateiktą atsakymą.

Sėdi trys katės. Priešais kiekvieną katę – dvi katės. Ar daug gi tų kačių?

Keturi ant keturių. Keturi laukia keturių. Keturi atėjo, keturi nuėjo, keturi liko. Kas ten atsitiko?

Pagal knygą „Menu mįslę keturgyslę“

Ko daug?

šunų

kač

  1. Aptarkite, kaip pavyko išspręsti galvosūkius. Atsakymus sužinojote ar supratote?

  1. Sugalvokite ir užrašykite kitokį atsakymą galvosūkiui apie kėdę, katę ir pelę. O gal sugalvosite keletą skirtingų atsakymų?

Stovi kėdė; ant jos tupi katė ir jos laukia pelės; pelė pasirodė; katė ją nusivijo; liko kėdė.

Atsakymas

Trys

Užduotis

Atbulas kaip vėžs.

Blogas paukšts, kuris savo lzdo nesaugo.

Kuprotą oželį tik vlko dants pataiso.

Akmi lgos neišgdysi, sklės neužkimši.

Atdavė lapei vištas ganti.

Žods žeidžia, žodis gdo.

Tli kaip pelė po šluota.

Ūžia kaip btės avilje.

Please wait