Chapter 9.11 (Gimtoji kalba 2 kl.)

Kokie esame? Kokie norėtume būti?

Rūkas

  1. Ar esate pastabūs? Persiskaitykite tyliai – kuo šis eilėraštis įdomus?

Marija Meilė Kudarauskaitė

RŪKAS

Rytas
​Renčia
​Rūko
​Rūmą,

Rytas
​Rengias
​Rūko
​Rūbą.

Rytas
​Rangos,
​Rūkas
​Raitos,

Pro kiemus
​Ir pro
​Giraites.

Baltas
​Tirštas
​Rūko rūbas,

Aukštas
​Keršas
​Rūko rūmas.

Nesimato...
​Nesigirdi...
​Rūkas
​Rytmetį
​Ištirpdė.

Iš knygos „Ant karalių kelio“

Keršas – juodas su baltu maišytas; margas; dryžas.

  • Perskaitykite eilėraštį taip, kaip ryte rangosi, raitosi rūkas...
  • Koks garsas kartojasi beveik kiekviename eilėraščio žodyje?
  • Išrašykite žodžius, kuriuose nėra raidės r. Kiek jų?
  • Kokiuose žodžiuose r yra, bet ji – ne pirmoji žodžio raidė?

balsu

pusbalsiu

tyliai

Kokie esame? Kokie norėtume būti?

  1. Ar esate išradingi? Pavartykite vadovėlį ir sugalvokite užduočių apie raides savo draugams.

  1. Pasirinkite raidę ir sukurkite sakinį, kuriame kiekvienas žodis prasidėtų ta pačia raide.
  1. Aptarkite, ar lengva vertinti save. Kodėl?

Norėčiau būti...

Užduotys

 Kdra, kkulis, egltė, brzgynas,

jreivis, tankmynas, stebklas, pasko,

nutrko, rbai, pčia, snelis, sris,

saultė, kopstas, grdai, svognas,

brokas, mėdė, laknas, priena,

spynės, skrzdė, malnsparnis, vidrys,

temperatra.

Please wait