Chapter 9.4 (Gimtoji kalba 2 kl.)

Ką rodo klaidos?

  1. Perskaitykite žodžius. Ką bendra turi porų žodžiai?

VA

ŠERYS

PIE

E

MUO

KETĖ

  1. Į kokius klausimus atsako žodžiai? Sugalvokite kuo įdomesnių sakinių, kuriuose būtų abu kiekvienos poros žodžiai.
  1. Koks sakinys pabiro? Užrašykite parinkdami tinkamą skyrybos ženklą.

MOTERĖLĖ

MAŽA

SVIETĄ

VISĄ

APRENGIA

  1. Prisiminkite mįslę arba patarlę ir panašią užduotį sukurkite draugams.

Ką rodo klaidos?

  1. Padėkite vieni kitiems prisiminti dvibalsius:
    • Pasidalykite užduotį – pasirinkite po vieną dvibalsį ir parašykite kuo daugiau žodžių.
    • Išrinkite po keletą žodžių, kuriuos rašydami galime suklysti.
    • Patarkite draugams.

AI

UI

AU

IE

EI

UO

kiaušinis

obuolys

  1. Iš nusakytų požymių atpažinkite, apie ką kalbama. Užbaikite sakinius.

Raiba, kuoduota, greita...

Baltas, kietas, apvalus...

Taškuota, mažutė, raudona...

  1. Aptarkite, kaip sekėsi atlikti šios pamokos užduotis.
    • Ką parašėte be klaidų?
    • Ką puikiai mokate?
    • Kokias klaidas padarėte?
    • Ko dar turėtumėte pasimokyti?

  1. Aptarkite, kaip mokotės iš savo klaidų kitų dalykų pamokose.

Aš vis dar suklystu, rašydamas žodžius su minkštumo ženklu.

Galiu tau padėti! Padiktuosiu žodžių su minkštumo ženklu.

Please wait