Ką rodo klaidos?
- Perskaitykite žodžius. Ką bendra turi porų žodžiai?
VA | ŠERYS | |||
PIE | E | |||
MUO | KETĖ |
- Į kokius klausimus atsako žodžiai? Sugalvokite kuo įdomesnių sakinių, kuriuose būtų abu kiekvienos poros žodžiai.
- Koks sakinys pabiro? Užrašykite parinkdami tinkamą skyrybos ženklą.
MOTERĖLĖ | MAŽA | SVIETĄ | ||
VISĄ | APRENGIA |
- Prisiminkite mįslę arba patarlę ir panašią užduotį sukurkite draugams.
Ką rodo klaidos?
- Padėkite vieni kitiems prisiminti dvibalsius:
- Pasidalykite užduotį – pasirinkite po vieną dvibalsį ir parašykite kuo daugiau žodžių.
- Išrinkite po keletą žodžių, kuriuos rašydami galime suklysti.
- Patarkite draugams.
AI | UI | AU | IE | EI | UO |
kiaušinis
obuolys
- Iš nusakytų požymių atpažinkite, apie ką kalbama. Užbaikite sakinius.
Raiba, kuoduota, greita...
Baltas, kietas, apvalus...
Taškuota, mažutė, raudona...
- Aptarkite, kaip sekėsi atlikti šios pamokos užduotis.
- Ką parašėte be klaidų?
- Ką puikiai mokate?
- Kokias klaidas padarėte?
- Ko dar turėtumėte pasimokyti?
- Aptarkite, kaip mokotės iš savo klaidų kitų dalykų pamokose.
Aš vis dar suklystu, rašydamas žodžius su minkštumo ženklu.
Galiu tau padėti! Padiktuosiu žodžių su minkštumo ženklu.