1 Užduotis
1. Kuri figūra čia netinka? Kodėl?
- Kokia kiekvienos figūros dalis nuspalvinta? Kokia nenuspalvinta?
- Užrašykite atitinkamas trupmenas.
Figūra | Nuspalvinta | Nenuspalvinta |
– taip užrašyti skaičiai vadinami trupmenomis – nuo žodžio trupinti, nes jais žymime ne visą, o tik dalį daikto ar skaičiaus. |
|
2 Užduotis
2. Rokas ir Ieva bandė atgal pridėti iškirptas figūrų dalis.
- Kurioms figūroms, kurį veiksmą jie rašė?
Rokas
Ieva
- Kurie jų veiksmai skiriasi? Kodėl?
Aš ne iš eilės rašiau kiekvienos spalvos figūroms. |
Ir aš ne iš eilės, bet matau, kuo dar tavo užrašymai skiriasi. |
3–4 Užduotys
3. Titas ir Luka pavaizdavo, kaip jie paskirsto savo laisvalaikį.
- Kokią laisvalaikio dalį kokiai veiklai jie skiria?
Titas | Luka | |
Sportas | ||
Žaidimai | – | |
Televizija | ||
Kitkas |
- Kuris iš jų daugiau laiko skiria sportui?
- Kuris iš jų daugiau laiko skiria žaidimams?
4. Rusnė apskaičiavo, kad kiekvieną dieną mokykloje ji praleidžia
Kiek laiko per parą ji būna namie ar kur nors kitur, bet ne mokykloje?
- Paaiškinkite, kaip skaičiavo pati Rusnė ir kaip – Ignas. Ką jie skaičiavo kiekvienu veiksmu?
- Ką reiškia Igno antrame veiksme parašytas skaičius 5?
Paroje yra 24 valandos | |
5–6 Užduotys
5. Apskaičiuokite reiškinių reikšmes.
- (893 – 692 – 200) · 10 =
- 9 · (742 + 126 – 864) =
- 24 + 12 : 4 + 6 · 8 =
- (24 + 12) : 4 + 6 · 8 =
6. Kurios figūros plotas didžiausias?
- Jie visi turi tą patį plotą.
Savo atsakymą pagrįskite.