Įsimename raides Y y
- Įtvirtinkite raides Y y.
- Pasakykite, kas pavaizduota. Kuriuose žodžiuose girdite y?
- Pasakykite daugiau žodžių, kuriuose būtų garsas y.
- Pasirinkite tinkamas praleistas raides, kad žodžiai būtų teisingi. Perskaitykite žodžius, aiškiai tardami garsus y ir i.
PPRAS, LDEKA,
RDKAS, VTURS,
KATTĖ, ANTLOPĖ,
LOŠMAS, PUŠNAS,
SPNTA, SPNA,
LGUMOS, VTIS.
y-ra ly-ja y-la i-ri-sas kny-gy-nas
nen-dry-nas my-li-mas
Kur yra Kot-ry-na?
Kot-ry-na yra kny-gy-ne.
Ji ren-ka-si kny-gas.
Kur ras-ti pa-sa-kas?
Pa-sa-kos ten,
len-ty-no-je.
Įtvirtiname raides Y y. Mokomės išsakyti ir pagrįsti savo nuomonę.
Vienišas kačiukas
- Perskaitykite tekstą ir atsakykite į klausimus.
Vienišas kačiukas
Rokas ir Ieva išeina į mokyklą. Užvėrę namų duris jie pamato mažą kačiuką. Vaikai sustoja ir žiūri nustebę.
– Kieno tas gražus kačiukas? – klausia Rokas.
– Jis toks sulysęs. Matyt, alkanas, – sako Ugnė.
– Žiūrėk, jis seka iš paskos, – stebisi Rokas. – Gal mano, kad mes jo šeimininkai?
– Nuneškim jį į laiptinę, – siūlo Ugnė.
– Gerai, aš paimsiu. – Rokas pakelia kačiuką ir paglosto. – Kai grįšim iš mokyklos, ką nors sugalvosim.
– Žinai, aš greitai užbėgsiu namo ir atnešiu pieno, – sako Ugnė. – Į mokyklą nepavėluosim.
- Ką vaikai rado prie namų durų?
- Kaip atrodo ir kaip elgiasi kačiukas?
- Ką daryti nusprendė vaikai? Pasvarstykite, kaip reikia elgtis, radus beglobį kačiuką ar kitą gyvūnėlį.
- Poromis aptarkite ir paaiškinkite visai klasei, kokie pavojai gresia gatvėje paliktam kačiukui.