Tema 1.5 (Matematika 2 kl.)

Skaitinis reiškinys ir jo reikšmė

Susipažįstame su skaitiniu reiškiniu ir jo reikšme.

1–2 užduotys

Nuo šiol visas veiksmų eilutes vadinsime skaitiniais reiškiniais.

O tai, ką gauname suskaičiavę, vadinsime reikšme.

1.

  1. Apskaičiuokite Ievos užrašytų skaitinių reiškinių reikšmes. Įrašykite gautus skaičius.

1 + 5 =

12 + 5 =

13 + 6 =

17 – 6 =

42 + 5 =

76 – 4 =

28 – 13 =

16 + 4 =

  1. Kurio reiškinio reikšmė yra didžiausia?
     

2. Sudėkite arba atimkite. Remdamiesi pateikta informacija, reikiamose vietose įrašykite skaičius ir apskaičiuokite skaitinių reiškinių reikšmes.

Pirmas dėmuo – 14

Antras dėmuo – 23

  = 

Pirmas dėmuo – 31

Antras dėmuo – 47

  = 

Turinys – 65

Atėminys – 23

  = 

Turinys – 86

Atėminys – 53

  = 

3–4 užduotys

3. Vasarą vaikai išmoko patys pasidaryti aitvarus. Kas kuriuos aitvarus darė? Įkelkite korteles su aitvarų numeriais į tinkamas vietas.

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
          • 7 aitva­ras
          • 5 aitva­ras
          • 9 aitva­ras
          • 1 aitva­ras
          • 8 aitva­ras
          • 6 aitva­ras
          • 2 aitva­ras
          • 3 aitva­ras
          • 4 aitva­ras

          4. Sukurkite skaitinių reiškinių, kuriuose būtų po du veiksmus – sudėties ir atimties. Apskaičiuokite jų reikšmes.

          Prašau palaukti