1–2 užduotys
|
Nuo šiol visas veiksmų eilutes vadinsime skaitiniais reiškiniais. |
O tai, ką gauname suskaičiavę, vadinsime reikšme. |
|
1.
- Apskaičiuokite Ievos užrašytų skaitinių reiškinių reikšmes. Įrašykite gautus skaičius.
1 + 5 = | |
12 + 5 = | |
13 + 6 = | |
17 – 6 = |
42 + 5 = | |
76 – 4 = | |
28 – 13 = | |
16 + 4 = |
- Kurio reiškinio reikšmė yra didžiausia?
∴
2. Sudėkite arba atimkite. Remdamiesi pateikta informacija, reikiamose vietose įrašykite skaičius ir apskaičiuokite skaitinių reiškinių reikšmes.
Pirmas dėmuo – 14 Antras dėmuo – 23 = |
Pirmas dėmuo – 31 Antras dėmuo – 47 = |
Turinys – 65 Atėminys – 23 = |
Turinys – 86 Atėminys – 53 = |
3–4 užduotys
3. Vasarą vaikai išmoko patys pasidaryti aitvarus. Kas kuriuos aitvarus darė? Įkelkite korteles su aitvarų numeriais į tinkamas vietas.
| |||
- 7 aitvaras
- 5 aitvaras
- 9 aitvaras
- 1 aitvaras
- 8 aitvaras
- 6 aitvaras
- 2 aitvaras
- 3 aitvaras
- 4 aitvaras
4. Sukurkite skaitinių reiškinių, kuriuose būtų po du veiksmus – sudėties ir atimties. Apskaičiuokite jų reikšmes.