1–2 užduotys
1. Paaiškinkite, kaip kiekvienas vaikas apskaičiavo
pavaizduotų kubelių skaičių.
Aš žiūriu iš šono: | |
Aš žiūriu iš šono: | |
Aš žiūriu iš šono: | |
Kaip galima apskaičiuoti raudonų ir geltonų kubelių skaičių?
(kub.)
(kub.)
2. Apskaičiuokite trijų daugiklių sandaugas.
2 · 3 · 9 =
2 · 4 · 8 =
3 · 2 · 7 =
3 · 0 · 6 =
3 · 3 · 9 =
2 · 5 · 10 =
7 · 1 · 9 =
9 · 1 · 8 =
3–4 užduotys
Atskirai padauginsiu dešimtis ir vienetus: | |
Aš irgi taip darysiu, nes nemoku dauginti dviženklio skaičiaus. |
3. Lietuvos buriuotojai, jachta „Ambersail“ plaukdami aplink pasaulį, vienu 8 valandų tarpsniu plaukė 17 jūrmylių (1 jūrmylė lygi maždaug 2 km) per valandą greičiu. Kiek jūrmylių jie per tą laiką nuplaukė?
(jūrmyles)
Paaiškinkite, ką ir kaip skaičiavo Ieva ir Rokas.
Rokas
- Kiek kilometrų yra viena jūrmylė?
- Kiek jūrmylių nuplaukė iš viso?
- Kiek kilometrų nuplaukė per valandą?
- Kiek kilometrų nuplaukė iš viso?
Ieva
- Kiek kilometrų yra viena jūrmylė?
- Kiek jūrmylių nuplaukė iš viso?
- Kiek kilometrų nuplaukė per valandą?
- Kiek kilometrų nuplaukė iš viso?
4. Paaiškinkite, kaip dauginsite.
- 13 · 4 =
- 25 · 3 =
- 36 · 2 =
- 16 · 5 =
- 45 · 6 =
5–6 užduotys
5. Užrašykite sprendimus vienu reiškiniu.
1)
Kiek kamuoliukų yra dėžėje?
(kam.)
2)
Kiek yra neišpūstų balionų?
(bal.)
Keturi vaikai pasiėmė po 2 vėliavėles. Dėžėje vėliavėlių liko 7 kartus daugiau, negu pasiėmė vaikai.
Kiek vėliavėlių dar liko dėžėje?
-
(vėl.)
Penkiais automobiliais važiavo po 4 žmones, o autobusu – 3 kartus daugiau negu visais automobiliais.
Kiek žmonių važiavo autobusu?
(žmon.)
- Kokių dar klausimų galima sugalvoti kiekvienam
uždaviniui? - Kokie bus jų sprendimai?
6. Perskaitykite uždavinius. Apskaičiuokite mokinių užrašytus veiksmus. Pagalvokite, kas apskaičiuojama kiekvienu veiksmu. Pažymėkite, kas kurį uždavinį sprendė.
1. Penkiose lėkštėse buvo po 4 raudonus ir po 3 žalius obuolius.
Vaikai 12 obuolių suvalgė.
Kiek obuolių liko?
2. Penkiose lėkštėse buvo po 4 obuolius, o šeštoje – 2 obuoliai.
Vaikai 12 obuolių suvalgė.
Kiek obuolių liko?
Justė
5 · 4 + 2 – 12 = (ob.)
Monika
5 · (4 + 3) – 12 = (ob.)
Jonas
5 · 4 + 5 · 3 – 12 = (ob.)
Agnius
- 5 · 4 = 20
- 20 + 2 = 22
- 22 – 12 = (ob.)
Kurie mokiniai sprendė 1 uždavinį? Pažymėkite.
- Jonas
- Justė
- Agnius
- Monika
Kurie mokiniai sprendė 2 uždavinį? Pažymėkite.
- Jonas
- Justė
- Agnius
- Monika