Įsivertiname
Kaip ir ką gebu | Turiu labai pasistengti | Vidutiniškai | Gerai | Puikiai |
Suvokiu ir paaiškinu skaitymo reikšmę ir motyvus, t. y. įvardiju, kodėl tai reikėtų daryti. | ||||
Suvokiu ir paaiškinu rašymo reikšmę ir motyvus, t. y. įvardiju, kodėl tai reikėtų daryti. | ||||
Atskiriu autorių ir pasakotoją, eilėraščio kalbantįjį, t. y. žinau, kad grožinėje literatūroje kal̃ba, pasakoja ne autorius, o pasakotojas / kalbantysis. Tai padeda suprasti ir aptarti tekstą. | ||||
Atskiriu, kada kalbama savo vardu, o kada žvelgiant iš šalies, t. y. atpažįstu ir įvardiju, kada kalbama pirmuoju (aš), o kada trečiuoju asmeniu (jis ar ji). Tai padeda suprasti ir aptarti tekstą. | ||||
Suprantu, kuo skiriasi pasakojimas grožiniame ir negrožiniame tekste, t. y. atpažįstu ir įvardiju, kad negrožiniame tekste labiau remiamasi ne išgalvotais dalykais, bet faktais. Tai padeda suprasti ir aptarti tekstą. | ||||
Apibūdinu grožinio ir negrožinio teksto pasakotoją, t. y. aptariu, kuo ypatingas pasakotojas, kaip jis kalba, kaip ir ką vertina. Tai padeda suprasti ir aptarti tekstą. | ||||
Parašau pasakojimą apie įsimintiniausią knygos skaitymo patirtį, t. y. sukuriu paveikų pasakojimą, atskleidžiantį, kaip ir kodėl mane pakeitė konkrečios knygos skaitymas. |