Chapter 1.10 (Literatūra 5 kl.)

Įsivertiname

Kaip ir ką gebu

Turiu labai pasi­stengti

Viduti­niškai

Gerai

Puikiai

Suvokiu ir paaiškinu skaitymo reikšmę ir motyvus, t. y. įvardiju, kodėl tai reikėtų daryti.

Suvokiu ir paaiškinu rašymo reikšmę ir motyvus, t. y. įvardiju, kodėl tai reikėtų daryti.

Atskiriu autorių ir pasakotoją, eilėraščio kalbantįjį, t. y. žinau, kad grožinėje literatūroje kal̃ba, pasakoja ne autorius, o pasakotojas / kalbantysis. Tai padeda suprasti ir aptarti tekstą.

Atskiriu, kada kalbama savo vardu, o kada žvelgiant iš šalies, t. y. atpažįstu ir įvardiju, kada kalbama pirmuoju (aš), o kada trečiuoju asmeniu (jis ar ji). Tai padeda suprasti ir aptarti tekstą.

Suprantu, kuo skiriasi pasakojimas grožiniame ir negrožiniame tekste, t. y. atpažįstu ir įvardiju, kad negrožiniame tekste labiau remiamasi ne išgalvotais dalykais, bet faktais. Tai padeda suprasti ir aptarti tekstą.

Apibūdinu grožinio ir negrožinio teksto pasakotoją, t. y. aptariu, kuo ypatingas pasakotojas, kaip jis kalba, kaip ir ką vertina. Tai padeda suprasti ir aptarti tekstą.

Parašau pasakojimą apie įsimintiniausią knygos skaitymo patirtį, t. y. sukuriu paveikų pasakojimą, atskleidžiantį, kaip ir kodėl mane pakeitė konkrečios knygos skaitymas.

Please wait