Chapter 2.7 (Literatūra 5 kl.)

Įsivertiname

Kaip ir ką gebu

Turiu labai pasi­stengti

Viduti­niškai

Gerai

Puikiai

Atskiriu grožinio ir negrožinio teksto veikėjus, t. y. atpažįstu sukurtą veikėją, suprantu, kuo jis skiriasi nuo realaus asmens. Tai padeda suprasti ir aptarti tekstą.

Suvokiu ir paaiškinu, kaip kuriamas veikėjo paveikslas grožiniame kūrinyje, t. y. kaip tam naudojama veikėjo kalba, išvaizda, vardas, pavardė, pravardė, aplinka, reakcijos į kitus veikėjus, kitų veikėjų elgesys, jų ir pasakotojo komentarai. Tai padeda suprasti ir aptarti tekstą.

Stebiu ir suprantu, kaip keičiasi veikėjo charakteris, o neretai ir vertybės, t. y. randu tekste vietas, kuriose matomas pokytis. Tai padeda suprasti ir aptarti tekstą.

Palyginu to paties kūrinio veikėjus, t. y. randu ir įvardiju jų panašumus ir skirtumus. Tai padeda suprasti ir aptarti tekstą.

Palyginu skirtingų kūrinių veikėjus pagal tam tikrus požymius, t. y. įvardiju, kuo panašūs ir kuo skiriasi skyriuje skaitytų kūrinių veikėjų charakteriai, elgesys, vertybės. Tai padeda suprasti ir aptarti tekstą.

Parašau veikėjo charakteristiką, t. y. sukuriu tekstą, kuriame aptariu veikėjo išvaizdą, elgesį, aplinką, reagavimą į įvykius, požiūrį į įvairius gyvenimo reiškinius, kitų veikėjų, pasakotojo veiksmus, išgyvenimus, komentarus.

Please wait