- Savo žinias ir gebėjimus įvertinkite taškais. Atlikite penkias savikontrolės užduotis. Mokytojo padedami ištaisykite klaidas ir suskaičiuokite surinktus taškus.
Kurgi pasaulyje yra (1) , tokia prasta ir niekinga, kad neturėtų šių trijų savų ir tarsi įgimtų dalykų: tėvų žemės, (2) ir (3) ? Visais amžiais žmonės kalbėjo savo gimtąja kalba ir visados rūpinosi ją išlaikyti, (4) , (5) ir (6) .
Ne žemės (7) , ne drabužių (8) , ne šalies gražumu, ne miestų ir pilių tvirtumu gyvuoja tautos, bet daugiausia (9) ir vartodamos savo kalbą, kuri didina ir išlaiko bendrumą, (10) ir brolišką meilę.
- Didžióji Britãnija
- Akis
- Instruktažas
- Mokykla
- Žiūronai
- Pica
- Daiktavardis
- Žiedas
- Karoliukai
- Varna
- Buvo pakeltas sunkus akmuo.
- Tėčio kolekcijoje yra auksinė moneta.
- Gydytojos širdis auksinė.
- Snaudžia šilelis.
- Senelės šviesus protas.
- Pakilo šviesi saulė.
- Laukia sunkus darbas.
- Mokiniai plaukė baidarėmis.
- Merginų daina plaukė nušienautomis pievomis.
- Senelis snaudžia po pietų.
Krapnoti, prunkšti, paspirtis, šilas, sumanus, kvaksėti, giria, galvotas, parama, merkti.
Sinonimai | lyti | miškas | protingas |
pagalba | juoktis | ||
Antonimai | apačia | juodas | gilus | blogai |
ten | prieš | juoktis | ||
trumpas | protingas | pilnas | ||
Reikšmė | Žodis | Reikšmė |
žiedas | ||
akis | ||
raktas | smuiko raktas | |
bilietų pirkimo vieta | kasa | |
žuvis | lynas | |
nerti | vąšeliu | |
banda |
- Įvertinkite savo darbą: naudodamiesi taškų ir balų lentele, nustatykite pasiekimų lygį.
Atsižvelgdami į taškus, kuriuos surinkote atlikę kiekvieną užduotį, nuspalvinkite namelį.
Pavyzdžiui, jei pirma užduotis įvertinta 10–9 taškais, atitinkamą namelio langelį spalvinkite žaliai. Jei antra užduotis įvertinta 8–7 taškais, spalvinkite geltonai ir t. t. Nuspalvinti langeliai parodys, ką mokate geriausiai, o ką dar reikėtų pasimokyti. Ar jūsų namelis žaliuoja? O gal gausu raudonų atspalvių? Susimąstykite, ar sistemingos jūsų leksikos žinios
Mokinio individualios pažangos namelis
Leksikos žinių | Užduoties | 10–9 tšk. | 8–7 tšk. | 6–4 tšk. | 3–0 tšk. |
Gebu atidžiai skaityti tekstą, rasti raktinius žodžius. | 1 | ||||
Skiriu vienareikšmius ir daugiareikšmius žodžius. | 2 | ||||
Skiriu tiesioginę ir perkeltinę žodžio reikšmes. | 3 | ||||
Moku vartoti sinonimus ir antonimus. | 4 | ||||
Gebu vartoti homonimus. | 5 |