Chapter 6.12 (Visuomeninis ugdymas ir gamtos mokslai 1)

Temos projektas. Kaip aš keičiuosi

k k k k

Kaip aš keičiuosi

Projekto tikslas – sužinoti, kokie pokyčiai vyksta augant, ir aptarti vaikų amžiaus tarpsniams būdingus požymius.

1.

2.

3.

4.

Kaip pasiruošti pristatymui

  1. Padedami tėvelių ar kitų šeimos narių, pasiruoškite nuotraukų, piešinių ar vaizdo įrašų, kuriuos naudosite prisistatymui.
  2. Apgalvokite, ką pasakosite apie save klasės draugams. Jums padės žemiau pateikti klausimai.
  1. Kada jūsų gimtadienis? Kiek jums dabar metų?
  2. Koks buvo jūsų ūgis ir svoris, kai gimėte, ir kiek paaugote iki dabar?
  3. Koks buvote kūdikis – triukšmingas, ramus, dažnai sirgdavote? Koks dabar esate? Kas pasikeitė?
  4. Kada pradėjote vaikščioti?
  5. Kada išdygo pirmieji dantys?
  6. Ar lankėte darželį? Jei taip, kelerių metų pradėjote ten eiti?
  7. Kaip keitėsi jūsų skonis – mėgstamas maistas, spalva, žaidimai?
  8. Ar prisimenate savo didžiausią išdaigą? Kurių poelgių niekada nekartotumėte?

Projekto pristatymas

  1. Rodydami savo nuotraukas, piešinius ar vaizdo įrašus papasakokite apie save klasės draugams. Atsakykite į jų klausimus.
  2. Išklausę klasės draugo pristatymo, paklauskite, kaip jis pasikeitė augdamas. Drauge pasvarstykite, ar vaikai keičiasi panašiai.
  3. Įvertinkite, kas labiau patiko – pasakoti apie save ar klausytis draugų.

Kaip sekasi?

  • Galiu pasakyti po vieną praeities, dabarties ir ateities įvykį.
  • Galiu paaiškinti, apie kokius įvykius sakome „labai seniai“, „ką tik“, „tuoj pat“ ir „labai negreitai“.
  • Suprantu, kad bėgant laikui visi keičiamės.
  • Moku paaiškinti žodžių „senovinis“ ir „šiuolaikinis“ reikšmę.
  • Žinau bent apytikriai, kiek metų mano tėvams ir seneliams.
  • Paruošiau pristatymą apie savo pokyčius augant.
  • Galiu pasakyti bent tris dalykus, kuriuos buvo įdomiausia sužinoti ar patirti mokantis iš šio vadovėlio.
  • Atsinešiu į kitą pamoką antrąją vadovėlio dalį.
Please wait