Chapter 8.4 (Visuomeninis ugdymas ir gamtos mokslai 1)

Temos projektas. Pamatuokime

x x

Projekto tikslas – išmokti apytikriai matuoti atstumus ir dydžius, susipažinti su apytikrių matų pavadinimais.

Projekto eiga

  1. Apžiūrėkite paveikslėlius ir mokytojo padedami išsiaiškinkite, ką reiškia šie matavimo vienetai: sprindis, sieksnis, pėda. Ką galime jais pamatuoti?
  1. Pamatuokite klasėje esančius daiktus savo kūno dalimis ir užpildykite mokytojo duotą lapą.
  2. Spėkite, o paskui pamatuokite savo ūgį, galvos apimtį ir pėdos ilgį centimetrais.
  3. Apskaičiuokite skirtumą tarp spėjimo ir tikrojo rezultato.
  1. Atskirai sudėkite mergaičių ir berniukų ūgį. Tuomet sudėkite du gautus skaičius ir apskaičiuokite bendrą visų klasės vaikų ūgį.
1
2
3

Kaip sekasi?

  • Žinau, kodėl mums reikia maisto ir vandens.
  • Suprantu, kad ne visi maisto produktai yra sveiki ir naudingi.
  • Stengiuosi rūpintis asmenine švara.
  • Pažįstu pagrindines žmogaus kūno dalis.
  • Žinau pagrindinių vidaus organų paskirtį.
  • Galiu išvardyti penkis jutimo organus.
  • Stengiuosi maitintis sveikai.
  • Palaikau tvarką namuose ir klasėje.
  • Mokausi pažinti savo kūną, vidaus ir jutimo organus.
Please wait