Chapter 3.4 (Visuomeninis ugdymas ir gamtos mokslai 1)

Temos projektas. Orų kalendorius

k k k

Temos projektas

Projekto tikslas – visą mėnesį stebėti orus, registruoti surinktus duomenis ir kurti orų prognozes.

LIETUS
DEBESUOTA
SNIEGAS
APSINIAUKĘ
ŠLAPDRIBA
SAULĖTA

Projekto eiga

  1. Už klasės lango pakabinkite termometrą arba pasiruoškite meteorologinę stotelę.
  2. Visą mėnesį stebėkite orus ir kasdien tuo pačiu metu žymėkite juos kalendoriuje.
  3. Spėkite rytdienos orus ir paaiškinkite, kas lėmė tokį spėjimą.
  4. Aptarkite, kaip jūsų orų spėjimai skyrėsi nuo tikrų dienos orų.
  5. Mėnesio pabaigoje suskaičiuokite, kiek dienų lijo ar snigo, kiek buvo giedrų dienų, kuri diena buvo šalčiausia, kuri – šilčiausia.
  6. Internete raskite tinklalapį, kuriame skelbiami Australijos sostinės Kanberos ar kito pasaulio miesto orai. Ar skiriasi orai pasirinktame mieste ir jūsų gyvenamojoje vietovėje?
  7. Pristatykite orų stebėjimus ir prognozes klasės draugams.

Kaip sekasi?

  • Svarstau, kokius drabužius pasirinkti skirtingu oru.
  • Žinau, kas yra krituliai ir kokių jų būna.
  • Galiu pateikti pavyzdžių, kaip keičiasi vandens būsenos.
  • Suprantu, kas yra termometras, orų prognozė, vėtra.
  • Galiu paaiškinti, kodėl vanduo svarbus mūsų gyvenime.
  • Moku pildyti orų kalendorių, žinau, ką reiškia ženklai ir skaičiai.
  • Man pavyksta nupiešti orų paveikslėlius.
  • Žinau, kaip pristatysiu orų stebėjimą klasės draugams. Patyrinėkite paveikslėlius ir trumpai papasakokite, ką matote.

Patyrinėkite paveikslėlius ir trumpai papasakokite, ką matote.

1.

2.

3.

  • Drąsiai klausiu, prireikus prašau pagalbos.
  • Nebijau suklysti.
  • Darbus atlieku laiku.
  • Moku išklausyti, kai kitas kalba.
Please wait