Chapter 9.8 (Visuomeninis ugdymas ir gamtos mokslai 1)

Temos projektas. Daržas ant palangės, ir ne tik

x x x x

Projekto tikslas – prisiminti, kokie požymiai būdingi organizmams, ir juos stebėti auginant svogūnus.

Projekto eiga

  1. Kiekvienas į klasę atsineškite po svogūną.
  2. Svogūnus pamerkite į indelius su vandeniu taip, kad būtų apsemtos šaknys. Jei turite galimybę, naudokite permatomus indelius.
  3. Susitarkite, kur kiekvienas auginsite savo svogūną: ant palangės, kampe prie sienos, o gal spintelėje.
  4. Kasdien stebėkite, kaip keičiasi svogūnai.
  5. Mokytojo duotame kalendoriuje pažymėkite, kada pasirodė baltos šaknys, kada prasikalė žali laiškai.
  6. Kas kelias dienas pamatuokite ir pažymėkite svogūnų laiškų ilgį. Jei turite galimybę, svogūnus fotografuokite (nuotraukas galite pridėti prie užrašų kalendoriuje).
  7. Palyginkite, kaip svogūnai auga skirtingose klasės vietose. Kaip manote, kodėl jie auga nevienodu greičiu? O gal kieno nors svogūnas visai neišaugo? Kodėl taip galėjo nutikti?
  8. Nuskinkite svogūnų laiškus ir jais pagardinkite sumuštinius.
  9. Pasibaigus projektui, prisiminkite, kokie požymiai būdingi organizmams, ir papasakokite, kuriuos iš jų pastebėjote augindami svogūnus.

Kaip sekasi?

  • Žinau, kaip galima suskirstyti organizmus.
  • Galiu papasakoti, kaip bendradarbiauja augalai ir gyvūnai.
  • Žinau, kam naudojami žemėlapiai.
  • Žinau, ką reiškia žemėlapio spalvos ir sutartiniai ženklai.
  • Lietuvos žemėlapyje galiu parodyti sostinę Vilnių ir savo gyvenamąją vietovę.
  • Saugau gamtą – gyvūnus ir augalus.
  • Domiuosi žemėlapiais, stengiuosi juos suprasti.
  • Stengiuosi pažinti gamtą.
Please wait