Chapter 1.22 (Gimtoji kalba 2 kl.)

Ar esame pastabūs?

Apie pelę, kuri ėdė kates

  1. Palyginkite paveikslėlius. Kaip manote, kas nutiko bibliotekoje gyvenančiai pelei?

APIE PELĘ, KURI ĖDĖ KATES

Bibliotekoje, pelė, apsigyveno, krimstelėjo katino uodegą, kvepia rašalu, sugraužė, popieriaus skonis, apsilaižė, gadino knygų paveikslėlius.

Tikrų tikriausias katinas, aštrūs nagai, sukniaukė, šoko, pačiupo.

Pagal Džanio Rodario knygą „Pasakos telefonu“

  • Perskaitykite žodžius po paveikslėliais. Ką naujo jie sako apie pelės nuotykį?
  • Kaip manote, kas įvyko paskui? Vieni kitiems papasakokite visą istoriją panaudodami parašytus žodžius.
  • Aptarkite mokinių sukurtus pasakojimus. Kuo jie skiriasi?
  1. Tą pačią mintį galime užrašyti keliais būdais. Palyginkite užrašus ant lapelių.

Viena pelė užsuko aplankyti savo sūnėno, kuris gyveno bibliotekoje.

Viena pelė užsuko aplankyti savo sūnėno. Šis gyveno bibliotekoje.

Žinokite, kad čia buvo ne bet koks, o tikrų tikriausias katinas, su uodega, su ūsais ir labai aštriais nagais!

Čia buvo tikrų tikriausias katinas!

Vargšelės laimei, rainis akimirką nukreipė akis į vorelį, kuris ropojo grindimis.

Grindimis ropojo vorelis. Rainis akimirką nukreipė akis.

Pelytė nežiopsojo, nėrė šalin ir nulindo tarp knygų.

Pelė nežiopsojo. Ji nėrė tarp knygų.

Raskite ilgiausius ir trumpiausius sakinius. Kiek juose žodžių?

Parašykite pasakojimą „Apie pelę, kuri ėdė kates“.

  • Susitarkite, kad visi siūlysite sakinius, o užrašysite tinkamiausius.
  • Pagalvokite, kokiais žodžiais pasakojime vadinsite pelę ir katiną.

SAKINĮ PRADEDU RAŠYTI DIDŽIĄJA RAIDE. SAKINIO GALE RAŠAU

. ! ?

Please wait