Ar mokame aprašydami „paslėpti“?
- Perskaitykite tradicines mįsles ir jas įminkite.
Vaikščiojo panelė po pievelę ir išbarstė aukso perlus.
Mėnuo matė – nepasakė, saulė kėlėsi ir surinko.
Stovi ąžuolas su dvylika šakų, ant kiekvienos šakos – po keturis lizdus, kiekviename lizde – po šešis vaikelius ir septinta motina.
Lengvutis, apskritutis, o už uodegos nepakelsi.
Mažas traukinukas, *** Geležinė kumelaitė, | Stiklinis puodas, *** Aukšta panelė – |
- Aptarkite mįsles:
- Kurias mįsles galėtume pavadinti aprašymais?
- Kurie paveikslėliai ir kaip padėjo jums mįsles įminti?
- Ką šios mįslės pasakoja apie jas kūrusių žmonių gyvenimą?
- Aptarkite, kaip skaitytose mįslėse „paslepiamas“ aprašomas objektas:
- Kurias mįsles iliustruoja mokinių piešiniai?
- Su kuo mįslėse lyginami aprašomi objektai?
- Sukurkite mįslių apie šiuolaikinius daiktus.
Jei draugai mįslę įminė, reiškia, kad apibūdinau aiškiai! | O jei neįminė? |
- Skaitykite, minkite vieni kitų mįsles ir aptarkite, kaip jums sekėsi:
- mįsles įminti
- mįsles sukurti
- mįsles užrašyti
- Toliau mokykimės vertinti ir įsivertinti:
- ko mokėmės šį mėnesį?
- ką išmokome?
- ką dar reikėtų pasimokyti?
- kokius anksčiau išmoktus dalykus turėtume prisiminti, pasikartoti?