
-
Mokymosi rinkinį sudarančių temų skaičius: 187. Visų rinkinį sudarančių pratimų skaičius: 1049, iš jų vadovėlyje – 211, papildomų pratimų rinkinyje – 838.
-
Autoriai
V. Schoroškienė -
Užduočių rinkinio autoriai
Ginta Azguridienė -
Dalykas
Lietuvių kalba -
Klasė
3 klasė -
Rinkinio kalba
Lietuvių kalba -
Leidėjas
Baltos lankos Klett -
Įtraukta į paketus
Laisvas
1. Rugsėjis
2. Spalis
3. Lapkritis
Nr |
Tema |
---|---|
3.1. | Tiriame pasakojimą |
3.2. | Kaip keičiasi mūsų skaitymas ir rašymas? |
3.3. | Pasakojimo tema |
3.4. | Įvykio raida |
3.5. | Svarbiausia pasakojimo mintis |
3.6. | Ko mus moko eiliuota pasaka? |
3.7. | Mėgaujamės skaitymu |
3.8. | Pasakojimo laikas |
3.9. | Veiksmažodžių laikai |
3.10. | Ar suprantame „paslėptą“ mintį? |
3.11. | Ką išduoda veiksmažodžių laikas? |
3.12. | Apie kokį asmenį kalbame? |
3.13. | Mokomės iš bendraamžių |
3.14. | Iš kūrinio veikėjų mokomės spręsti problemas |
3.15. | Kaip rašytojai tobulina savo kūrinius? |
3.16. | Tobuliname tekstą, sakinį, žodį |
3.17. | Pasakojame veikėjo vardu |
3.18. | Pasakojame apie tai, kas kartą nutiko |
3.19. | Pasakojame apie tai, kas vykdavo ne kartą |
3.20. | Ar mūsų nuomonės sutampa? |
4. Gruodis
Nr |
Tema |
---|---|
4.1. | Tiriame pokalbius |
4.2. | Mokomės kelti įvairius klausimus |
4.3. | Dialogas |
4.4. | Kaip užrašyti dialogą? |
4.5. | Dialogas eilėraštyje |
4.6. | Dialogas pasakojime |
4.7. | Nemalonus pokalbis |
4.8. | Kur ir ko keliaujama pasakose? |
4.9. | Daiktavardžiai turi gimines |
4.10. | Ko reikia vaidinimui? |
4.11. | Daiktavardis kaitomas skaičiais |
4.12. | Kreipinys eilėraštyje |
4.13. | Kaip nepaklysti kalbų jūroj |
4.14. | Skaitome pjesę-pasaką |
4.15. | Kaip pasaką pritaikyti vaidinimui? |
4.16. | Kuriame veikėjų žodžius |
4.17. | Pasakojimą plečiame veikėjų pokalbiais |
4.18. | Kuriame pasakojimą įterpdami pokalbį |
4.19. | Kalėdiniai skaitymai |
4.20. | Kalėdiniai skaitymai (tęsinys) |
5. Sausis
6. Vasaris
Nr |
Tema |
---|---|
6.1. | Raštas – istorikų pagalbininkas |
6.2. | Tiriame sakinius |
6.3. | Į Lietuvos senovę žvelgiame rašytojo akimis |
6.4. | Svarbiausi sakinio žodžiai |
6.5. | Tiriame tradicinius pasakojimus |
6.6. | Eilėraščio sakiniai |
6.7. | Tiriame mįsles |
6.8. | Kūriniuose – Lietuvos istorija |
6.9. | Neišplėstinis sakinys |
6.10. | Plečiame tekstą |
6.11. | Plečiame sakinį |
6.12. | Lietuvos istorija eilėraštyje |
6.13. | Lietuvos istorija enciklopedijoje vaikams |
6.14. | Kaip rašytojai juokauja? |
6.15. | Įvairūs sakiniai negrožiniame tekste |
6.16. | Ar mūsų sakiniai įvairūs? Įdomūs? |
6.17. | Kokį sakinį vadiname originaliu? |
6.18. | Rašome atpasakojimą |
6.19. | Eilėraštis istorinei asmenybei |
6.20. | Ar mokame skaityti sakmes? |