Tema 8.7 (Visuomeninis ugdymas ir gamtos mokslai 1)

Darbo ir laisvalaikio pusiausvyra

Dažnai ir suaugusieji, ir vaikai baigiantis dienai jaučiasi nespėję atlikti visų darbų. Dėl to galime pykti ir blogai jaustis. Daug dėmesio skiriame mokymuisi, būreliams, tačiau gerai savijautai be galo svarbūs paprasti dalykai, tokie kaip pietūs su šeima, knygų skaitymas, pasivaikščiojimas su augintiniu ar stalo žaidimai. Kaip pasiekti tokią pusiausvyrą?

1
2
3
4
  1. Paaiškinkite žodžio „laisvalaikis“ reikšmę.
  2. Savais žodžiais paaiškinkite, kodėl turime ne tik dirbti, mokytis, bet ir turėti laisvo laiko.
  3. Ką jūs ir jūsų šeimos nariai veikia laisvalaikiu?
  4. Ką veiktumėte, jei turėtumėte daugiau laisvo laiko?
  5. Apžiūrėkite šalia esantį paveikslėlį. Jis gali atrodyti netikroviškas ir net juokingas. Kaip manote, ką jis reiškia? Ką reikėtų daryti, kad tokio žmogaus gyvenimas pasikeistų? O gal nereikia, kad jis pasikeistų?

Dienotvarkė

Mokykloje turime pamokų tvarkaraštį, bet labai svarbus ir visos savaitės tvarkaraštis. Jei žinosime, kada ir ką turime daryti, spėsime pasimokyti, atliksime savo pareigas namuose, liks laiko ir pailsėti. Planuoti dienos veiklą padeda dienotvarkė.

Dienotvarkė nebūtinai turi būti surašyta – galima susitarti ir žodžiu. Svarbiausia – laikytis susitarimų: laiku eiti miegoti, nevėluoti į pamokas ir būrelius, skirti laiko pramogoms. Tada puikiai jausimės, nepervargsime, būsime geresni šeimos nariams ir draugams.

1 ir 2
  1. Kuris vaikas yra labiau užsiėmęs?
  2. Kuri dienotvarkė panašesnė į jūsų dienotvarkę? Kodėl?
  3. Kuri dienotvarkė jums labiau patinka? Kodėl?
  4. Kokia jūsų dienotvarkė? Kaip paskirstote dienos laiką?
  5. Turite užrašytą dienotvarkę ar užtenka žodinių susitarimų? Papasakokite.
  6. Kaip norėtumėte pakeisti savo ar kitų šeimos narių dienotvarkę?
  7. Pasakykite, iš kokių dviejų žodžių padarytas žodis „dienotvarkė“.

Pakartokime

  • 20.00
  • 08.00
  • 18.00
  • 13.00
  • 21.00
  • 06.00
  • 15.00
Prašau palaukti