Tema 2.6 (Visuomeninis ugdymas ir gamtos mokslai 1)

Ką matome pakeliui į mokyklą?

Pažvelkite į iliustracijas. Abiejose matote sankryžą, bet vaizdas skiriasi. Kodėl? Todėl, kad vienoje planas, o kitoje piešinys.

  1. Patyrinėkite piešinį ir pasakykite, kurie eismo dalyviai elgiasi tinkamai, o kurie ne. Kodėl taip manote?
  2. Plane padėkite trintuką ten, kur piešinyje yra autobusas. Po to perkelkite jį ant perėjos, per kurią močiutė veda du šuniukus.
  3. Jei yra galimybė, kartu su mokytoju išeikite į gatvę ir kurį laiką stebėkite judėjimą perėjoje ar sankryžoje.
  4. Pasakykite, kur piešinys, kur planas, o kur nuotrauka.

1.

2.

3.

Kaip suprantame kelio ženklus?

Norint gatvėse išvengti nelaimių, kad pėstieji ir vairuotojai būtų saugūs, būtina laikytis taisyklių.

Laikytis susitarimų padeda kelio ženklai. Trikampiai kelio ženklai su raudonu apvadu įspėja, apskriti draudžia, o mėlyni informuoja eismo dalyvius.

1.

Įspėja

2.

Draudžia

3.

Informuoja

Apžiūrėkite žemiau pateiktus kelio ženklus ir paaiškinkite jų reikšmę. Kurie ženklai įspėja, kurie draudžia, o kurie informuoja?

1.

2.

3.

4.

  1. Kokie kelio ženklai ypač svarbūs einant į mokyklą pėsčiomis?
  2. Prisiminkite ir paaiškinkite, ką reiškia šviesoforo signalai.

Kam reikalingas adresas?

Gatvėse yra įvairių ženklų, ne tik kelio. Pavyzdžiui, lentelė su adresu padeda rasti ieškomą pastatą. Adresą sudaro gatvės pavadinimas ir namo numeris.

  1. Padedami mokytojo parašykite savo namų ir mokyklos adresus.
  2. Kokių įstaigų ir parduotuvių yra į mokyklą vedančiose gatvėse?

Pakartokime

Apvalūs kelio ženklai įspėja.

Kelio ženklai būna skirtingų formų.

Šviesofore yra keturios skirtingos spalvos.

Visi vaikai atvyksta į mokyklą automobiliais.

Skirtinguose miestuose gali būti vienodi gatvių pavadinimai.

Prašau palaukti