Žodžiai – veiksmų, daiktų ir jų požymių pavadinimai
- Perskaitykite pamokos pavadinimą. Aptarkite:
- Ką jau šia tema mokėtės, mokate?
- Ką dar turėtumėte išmokti? Prisiminti, pasikartoti?
- Ką galėtumėte padaryti šią pamoką?
- Perskaitykite žaidimo taisykles ir aptarkite:
- Ar visi vienodai supratote, kaip reikia žaisti šį žaidimą?
- Ką pasikartosite, žaisdami šį žaidimą?
Jums reikės:
popieriaus juostelių,
rašymo priemonių.
ATSAKYK Į KLAUSIMUS
Žaidimo taisyklės
Prie stalų susėda po 4 žaidėjus. Žaidėjai turi atsakyti į 4 klausimus. Kiekvienas žaidėjas savo lapelyje parašo atsakymą į pirmąjį klausimą ir užlenkia lapelio kraštą, kad parašyto žodžio nesimatytų. Tada lapelį perduoda kitam žaidėjui.
Atsakę į antrąjį klausimą žaidėjai vėl užlenkia lapelį ir vėl jį perduoda kitam žaidėjui, ir t. t.
Kai žaidėjai atsako į visus klausimus, lapeliai išlankstomi. Kiekvienas iš eilės garsiai perskaito, kas parašyta jo lapelyje.
Pagal Nijolės Grinevičienės ir Renatos Jarovaitienės knygą „Tradiciniai žaidimai“KLAUSIMAI
Kas?
Koks?
Su kuo?
Ką veikia?
- Perskaitykite antros klasės mokinių žodžius lapeliuose. Aptarkite:
- Kuris žodis į kurį klausimą atsako?
- Ar pastebėjote, kad lapeliuose surašyti žodžiai galėtų tapti trumpais pasakų pavadinimais?
- Kokių įdomių klausimų pagal juos galėtumėte sugalvoti?
karvė
liūdna
su panda
dainuoja
šaldytuvas
gražus
su kate
pykstasi
„Apie liūdną karvę ir pandą“
- Kaip karvė ir panda susitiko?
- Kodėl karvė buvo liūdna?
- ...
Šios istorijos...
Linksmos? Trumpos? Netikėtos? Įdomios? ...
- Pažaiskite klausimų žaidimą. Pagal įdomiausią žodžių rinkinį sugalvokite ir parašykite istoriją.
- Pažaiskite klausimų žaidimą su namiškiais.