Tema 6.18 (Gimtoji kalba 2 kl.)

Žodžiai – veiksmų, daiktų ir jų požymių pavadinimai

Žodžiai – veiksmų, daiktų ir jų požymių pavadinimai

  1. Perskaitykite pamokos pavadinimą. Aptarkite:
    • Ką jau šia tema mokėtės, mokate?
    • Ką dar turėtumėte išmokti? Prisiminti, pasikartoti?
    • Ką galėtumėte padaryti šią pamoką?
  1. Perskaitykite žaidimo taisykles ir aptarkite:
    • Ar visi vienodai supratote, kaip reikia žaisti šį žaidimą?
    • Ką pasikartosite, žaisdami šį žaidimą?

Jums reikės:

popieriaus juostelių,
​rašymo priemonių.

ATSAKYK Į KLAUSIMUS

Žaidimo taisyklės

Prie stalų susėda po 4 žaidėjus. Žaidėjai turi atsakyti į 4 klausimus. Kiekvienas žaidėjas savo lapelyje parašo atsakymą į pirmąjį klausimą ir užlenkia lapelio kraštą, kad parašyto žodžio nesimatytų. Tada lapelį perduoda kitam žaidėjui.

Atsakę į antrąjį klausimą žaidėjai vėl užlenkia lapelį ir vėl jį perduoda kitam žaidėjui, ir t. t.

Kai žaidėjai atsako į visus klausimus, lapeliai išlankstomi. Kiekvienas iš eilės garsiai perskaito, kas parašyta jo lapelyje.

Pagal Nijolės Grinevičienės ir Renatos Jarovaitienės knygą „Tradiciniai žaidimai“

KLAUSIMAI

Kas?
​Koks?
​Su kuo?
​Ką veikia?

  1. Perskaitykite antros klasės mokinių žodžius lapeliuose. Aptarkite:
    • Kuris žodis į kurį klausimą atsako?
    • Ar pastebėjote, kad lapeliuose surašyti žodžiai galėtų tapti trumpais pasakų pavadinimais?
    • Kokių įdomių klausimų pagal juos galėtumėte sugalvoti?

karvė

liūdna

su panda

dainuoja

šaldytuvas

gražus

su kate

pykstasi

„Apie liūdną karvę ir pandą“

  • Kaip karvė ir panda susitiko?
  • Kodėl karvė buvo liūdna?
  • ...

Šios istorijos...

Linksmos? Trumpos? Netikėtos? Įdomios? ...

  1. Pažaiskite klausimų žaidimą. Pagal įdomiausią žodžių rinkinį sugalvokite ir parašykite istoriją.

  1. Pažaiskite klausimų žaidimą su namiškiais.

Užduotis

Koks?

Kokį?

Kokiame?

ramus

ramų

ramiame

sidabrinis

giedras

šviesus

plonas

tylus

gilus

Prašau palaukti