Chapter 9.18 (Gimtoji kalba 3 kl.)

Ar mokame įsivertinti?

Ar mokame įsivertinti?

  1. Vartydami trečios klasės vadovėlius ir pratybų sąsiuvinius prisiminkite, ko šiais mokslo metais mokėtės.
    • Kokie skaityti kūriniai labiausiai įsiminė? Ko iš jų išmokote?
    • Kokios atliktos užduotys labiausiai įsiminė? Ko iš jų išmokote?
    • Prisiminkite, ko norėjote išmokti trečioje klasėje? Ar pavyko įgyvendinti tikslus?

Prisimenu Danuką Dunduliuką, Honziką, sesutę iš gaisro išgelbėjusį Giedrių...

Rudenį dar sunkiai skaičiau...

Vis dar klystu rašydamas žodžius su minkštumo ženklu.

Šiemet sukūriau pirmąjį savo eilėraštį...

  1. Aptarkite, kaip keitėtės trečioje klasėje?
    • Kaip pakito jūsų skaitymas (rašymas, kalbėjimas, klausymas)?
    • Kaip pasikeitė jūsų bendravimas ir bendradarbiavimas?
    • Kaip greičiau, lengviau išmokote mokytis?
  1. Trečiokai sugalvojo užduočių vienas kitam. Kokius gebėjimus šiomis užduotimis galite pasitikrinti?

Apžiūrėk trečioje klasėje rašytus diktantus. Kokių klaidų mokslo metų pabaigoje nebedarai?

Vartydamas savo darbų aplanką palygink trečioje klasėje rašytus rašinius.

  1. Sugalvokite įsivertinti padedančių užduočių vieni kitiems.

Ieva greičiau už mane skaito...

O kas tau svarbiau – kuo daugiau išmokti ar pralenkti Ievą?

Užduotys

Aukštesnysis
Lygis

Saulėgrąžose –,,,, garsų yra, raidžių yra, balsių –, priebalsių –, dvibalsių –, mišriųjų dvigarsių –, skiemenų –.

Švelniai –, garsų yra, raidžių yra, balsių –, priebalsių –, dvibalsių –, mišriųjų dvigarsių –, skiemenų –.

Patenkinamas
Lygis

Žodis

Garsai

Raidės

pieva

4

5

džiaugsmas

liūtis

dryžuotas

klaida

džiūvėsis

mokytojas

Please wait