Chapter 9.3 (Visuomeninis ugdymas ir gamtos mokslai 1)

Apsilankykime mokyklos kieme

x x x x

Išeikime į kiemą

Mokyklos kieme matome daug skirtingų daiktų, girdime keisčiausių garsų, užuodžiame įvairius kvapus. Ar gerai pažįstate savo mokyklos kiemą? Prieš išeidami iš klasės visi drauge aptarkite keletą klausimų.

  1. Kaip reikėtų sudaryti mokyklos kiemo planą? Jei turite galimybę, apžiūrėkite mokyklos kiemą elektroniniame žemėlapyje.
  2. Nuspręskite, kokiais sutartiniais ženklais mokyklos kiemo plane pažymėsite žaidimų aikštelę, lauko klasę, suoliukus. O kaip pažymėsite medžius?

Sukurkime kiemo planą

Gerai apžiūrėkite mokyklos kiemą ir sudarykite jo planą. Nepamirškite sutartiniais ženklais pažymėti žaidimų aikštelės, lauko klasės, suoliukų ir medžių.

  1. Kam skirtas mokyklos kiemas, ką jame galima veikti?
  2. Kuri kiemo vieta jums labiausiai patinka? Kodėl?
  3. Papasakokite, kaip atrodo mokyklos kiemo augalai. Kas juos prižiūri? Ar augalai pasodinti tinkamose vietose ir niekam netrukdo? Kaip su jais elgiasi vaikai?
  4. Ar pasikeitė jūsų nuomonė apie mokyklos kiemą? Ką naujo sužinojote?

Kaip galime prisidėti?

Visi drauge aptarkite, ko trūksta mokyklos kieme. Pateikite pasiūlymų, ką reikėtų pertvarkyti, o gal netgi įsigyti. Sudarykite pakeitimų sąrašą. Jei mokyklos kieme nėra ženklų, žyminčių tam tikras zonas, juos sukurkite ir pasiūlykite panaudoti. Paaiškinkite, kodėl reikia ženklų. Kurdami ženklus, pasiremkite pateiktais pavyzdžiais.

1
2

Pakartokime

  • Sportuoti
  • Vedžioti šunis
  • Skaityti
  • Žaisti
  • Laipioti po medžius
  • Tyrinėti augalus
  • Mokytis
  • Važinėti automobiliais
Please wait