Chapter 3.12 (Visuomeninis ugdymas ir gamtos mokslai 1)

Temos projektas. Rudens gėrybės

k k k k k

Temos projektas

Projekto tikslas – pristatyti pasirinktą vaisių, daržovę ar uogą klasės draugams, visiems kartu surengti iš rudens gėrybių sukurtų darbelių parodą.

Darže, sode arba miške paieškokite įdomių vaisių, daržovių ar kitų rudens gėrybių ir pasirinkite labiausiai patikusią.

Kaip pristatyti rudens gėrybę?

  1. Pasakykite pasirinkto vaisiaus, daržovės ar uogos pavadinimą ir kaip vadinamas jį subrandinęs augalas.
  2. Papasakokite, kaip šis vaisius, daržovė ar uoga auga, pavyzdžiui, ant medžio, krūmo, žolėje ar po žeme.
  3. Paaiškinkite, kokių sąlygų reikia, kad užaugtų jūsų pasirinkta rudens gėrybė.
  4. Papasakokite, kodėl pasirinkote būtent šią rudens gėrybę ir kur ją radote.

Ką sukursite parodai?

  1. Sugalvokite, kokį daiktą ar kompoziciją darysite iš rudens gėrybės.
  2. Pasirinkite priemones, kurių reikės kuriant, pavyzdžiui, smeigtukų, popieriaus, siūlo, plastilino, klijų.
  3. Sukurtam darbeliui sugalvokite linksmą pavadinimą.
  4. Visi drauge surenkite parodą ir pakvieskite mokyklos bendruomenę jos apžiūrėti.

Kaip sekasi?

  • Suprantu, ką reiškia žodis „pusiausvyra“.
  • Žinau, kad yra keturios gamtos jėgos, dar vadinamos stichijomis.
  • Sutrikus stichijų pusiausvyrai kyla nelaimių. Galiu pateikti pavyzdžių.
  • Sužinojau, kad žmonės padeda palaikyti pusiausvyrą gamtoje, bet gali ją ir pažeisti.
  • Galiu paaiškinti, kas yra šiltnamis.
  • Pasidomėjau vaisių ir daržovių auginimu.
  • Gal kiekvienam vertėtų rasti pusiausvyrą tarp darbų, poilsio, bendravimo, pareigų ir mėgstamos veiklos? Kaip manote?
Please wait