Chapter 1.20 (Gimtoji kalba 2 kl.)

Tvarka – netvarka

Tvarka – netvarka

  1. Kaip atpažįstame netvarką paveikslėlių serijoje? Sakinyje? Žodyje?

KAIP ČARLIS SUSIRADO DRAUGĄ

u

ūdriukas

jūra

vilkų

baisu

  1. Papasakokite vieni kitiems, kaip supratote nupieštą istoriją. Kuo jūsų pasakojimai skyrėsi vieni nuo kitų?

  1. Kodėl svarbi paveikslėlių tvarka?
    • Kokia tvarka sudėliotumėte paveikslėlius, jei pasaka būtų pavadinta „Kaip Čarlis ir katinėlis susipyko“?
    • Pasekite dar vieną istoriją pagal tuos pačius, tik kitaip sudėliotus paveikslėlius.
    • Aptarkite, kaip jums sekėsi pasakoti pagal paveikslėlius. Kas buvo lengva? Kas buvo sunku?
  1. Sutvarkykite susipainiojusius sakinius, žodžius, raides.
  • Nurašykite sakinius tinkama tvarka.

  • Kuris pasakos sakinys pabiro? Parašykite jį teisingai. Raskite tekste ir pasitikrinkite.

Bet visus sujaukė perplaukė upę sykį ir mažytis ūdriukas žodžius.

  • Kokie žodžiai čia buvo parašyti? Teisingai parašykite žodžius ir sugalvokite su jais sakinių.

Uėp jaūr kasapa pąkasa Člisar ępu graas

  • Pasitikrinkite, ar rašydami nepadarėte klaidų.
  • Ar pastebėjote, kad iš eilutės paskutinių penkių raidžių galima sudėlioti ne vieną žodį? Kokius? Užrašykite.

U u – Ų ų – Ū ų

I i – Į į – Y y

A a – Ą ą

E e – Ę ę

  1. Aptarkite, kodėl turime stengtis rašyti be klaidų.

Jei rašydamas padarau klaidų, moku...

Please wait