Tvarka – netvarka
- Kaip atpažįstame netvarką paveikslėlių serijoje? Sakinyje? Žodyje?
KAIP ČARLIS SUSIRADO DRAUGĄ
upė
ūdriukas
jūra
vilkų
baisu
- Papasakokite vieni kitiems, kaip supratote nupieštą istoriją. Kuo jūsų pasakojimai skyrėsi vieni nuo kitų?
- Kodėl svarbi paveikslėlių tvarka?
- Kokia tvarka sudėliotumėte paveikslėlius, jei pasaka būtų pavadinta „Kaip Čarlis ir katinėlis susipyko“?
- Pasekite dar vieną istoriją pagal tuos pačius, tik kitaip sudėliotus paveikslėlius.
- Aptarkite, kaip jums sekėsi pasakoti pagal paveikslėlius. Kas buvo lengva? Kas buvo sunku?
- Sutvarkykite susipainiojusius sakinius, žodžius, raides.
- Nurašykite sakinius tinkama tvarka.
- Kuris pasakos sakinys pabiro? Parašykite jį teisingai. Raskite tekste ir pasitikrinkite.
Bet visus sujaukė perplaukė upę sykį ir mažytis ūdriukas žodžius.
- Kokie žodžiai čia buvo parašyti? Teisingai parašykite žodžius ir sugalvokite su jais sakinių.
Uėp jaūr kasapa pąkasa Člisar ępu graas
- Pasitikrinkite, ar rašydami nepadarėte klaidų.
- Ar pastebėjote, kad iš eilutės paskutinių penkių raidžių galima sudėlioti ne vieną žodį? Kokius? Užrašykite.
U u – Ų ų – Ū ų
I i – Į į – Y y
A a – Ą ą
E e – Ę ę
- Aptarkite, kodėl turime stengtis rašyti be klaidų.
Jei rašydamas padarau klaidų, moku...