Authors
Audronė Correia, Giedrė Šliumpienė, Saulius ŽukasExercises kit’s authors
Birutė Januškevičienė, Daiva KiudulienėPublisher
Included in packages
-
The study kit contains 226 chapters and 1043 exercises of which 195 are in the chapters and 848 in the task exercises.
-
Authors
Audronė Correia, Giedrė Šliumpienė, Saulius Žukas -
Exercises kit’s authors
Birutė Januškevičienė, Daiva Kiudulienė -
Subject
Lithuanian language -
Grade
Grade 1 -
Kit's language
Lithuanian -
Publisher
Baltos lankos Klett -
Included in packages
Free
Vadovėlyje kiekvienai raidei išmokti skiriamos dvi pamokos. Kas aštunta pamoka – darbas su ilgesniu (įgarsintu) tekstu, kartojimas ir įtvirtinimas. Kiekvienos temos pabaigoje pateiktas chrestomatinis tekstas klausymui ir skaitymui su teksto suvokimo klausimais.
Mokantis skaityti, pateikiami vaikų gyvenimui artimi skirtingo lygio tekstai. Sudėtingesni tekstai yra įgarsinti.
Vadovėlyje yra didelė kalbėjimo, klausymo, skaitymo užduočių įvairovė, todėl mokytojui patogu ir paprasta diferencijuoti užduotis. Didelis dėmesys skiriamas garsų analizės užduotims.
Kiekviena pamoka suteikia galimybę ugdyti ne tik rašymo, skaitymo įgūdžius, bet ir bendražmogiškąsias savybes, pagarbą sau ir supančiam pasauliui.
1. Mokytojams
Lead |
Chapter |
---|---|
1.1. | Papildymai |
2. Kaip susipažįstame?
3. Kaip einame į mokyklą?
4. Kaip būti kartu?
5. Iš oro ir vandens
6. Iš žemės ir ugnies
7. Kaip susitinka oras, vanduo, žemė ir ugnis?
8. Kaip prisitaikome prie gamtos pokyčių?
9. Kaip prisitaiko gyvūnai?
10. Kaip rūpinamės augintiniais?
11. Kaip šventės susijusios su gamtos pokyčiais?
Lead |
Chapter |
---|---|
11.1. | Žodžiai, atsakintys į klausimą ką? |
11.2. | Žodžiai, atsakintys į klausimą ką? Rašyba |
11.3. | Žodžiai, atsakintys į klausimą ko daug? |
11.4. | Žodžiai, atsakintys į klausimą ko daug? Rašyba |
11.5. | Balsės ir priebalsės |
11.6. | Abėcėlė |
11.7. | Kartojame nosinių raidžių rašybą žodžio gale |
11.8. | Skaitydami augame |
12. Kodėl susirenkame švęsti?
Lead |
Chapter |
---|---|
12.1. | Dvibalsiai ai ir au |
12.2. | Kartojame dvibalsius ai ir au |
12.3. | Dvibalsiai ui ir uo |
12.4. | Kartojame dvibalsius ui ir uo |
12.5. | Dvibalsiai ei ir ie |
12.6. | Kartojame dvibalsius ei ir ie |
12.7. | Kartojame dvibalsius |
12.8. | Skaitydami augame |
13. Kalėdų tradicijos
Lead |
Chapter |
---|---|
13.1. | Minkštumo ženklas i |
13.2. | Žodžiai su minkštumo ženklu i |
13.3. | Garsai dz ir dž |
13.4. | Žodžiai su garsais dz, dž, ch |
13.5. | Balsių, priebalsių ir dvibalsių kartojimas |
13.6. | Ilgųjų ir trumpųjų balsių kartojimas |
13.7. | Žodžių, atsakančių į klausimą ką? ir ko daug?, rašymo kartojimas |
13.8. | Skaitydami augame |
13.9. | Skaitiniai |
14. Kaip pamatyti laiką?
Lead |
Chapter |
---|---|
14.1. | Mokomės kalbėti apie laiką |
14.2. | Mokomės kalbėti apie laiką, vartodami žodžius prieš ir po |
14.3. | Mokomės kalbėti apie laiko tėkmę |
14.4. | Mokomės klausti kada? |
14.5. | Mokomės greitakalbių |
14.6. | Atsakome į klausimus kas? ir ką veikia? |
14.7. | Kas yra pasakos veikėjai? |
14.8. | Skaitydami augame |
15. Kaip suprasti laiką?
Lead |
Chapter |
---|---|
15.1. | Kaip suprantame laiką? (I) |
15.2. | Kaip suprantame laiką? (II) |
15.3. | Daugiau sužinome apie Mėnulį |
15.4. | Sukame metų ratą |
15.5. | Prisimename gimtadienį |
15.6. | Mokomės rašyti sveikinimą |
15.7. | Mokomės planuoti laiką |
15.8. | Skaitydami augame. Skaitome tekstą apie rašytoją Marių Marcinkevičių |
16. Kaip atpažinti laiką?
Lead |
Chapter |
---|---|
16.1. | Praeitis, dabartis, ateitis |
16.2. | Įtvirtiname, kas yra praeitis, dabartis, ateitis |
16.3. | Ko moko pasakos? |
16.4. | Žodžių, atsakančių į klausimą kur?, rašyba |
16.5. | Pasakojimo dalys: pradžia, įvykis, pabaiga |
16.6. | Įtvirtiname žinias apie pasakojimo dalis |
16.7. | Kuriame pasakojimą |
16.8. | Skaitydami augame |
16.9. | Skaitiniai. Marius Marcinkevičius „Niekas“ |
17. Kodėl branginame savo namus?
18. Kur mūsų namai?
19. Kaip mes gyvename kartu?
20. Kaip augti sveikam?
Lead |
Chapter |
---|---|
20.1. | Kodėl miegame? |
20.2. | Plaukimo pamokos |
20.3. | Kaip mes jaučiame? |
20.4. | Kaip kvepia močiutės pyragas? |
20.5. | Žodžiai, atsakantys į klausimą kuo? |
20.6. | Įtvirtiname žinias apie klausimą kuo? |
20.7. | Kaip sudaromas sąrašas? |
20.8. | Skaitydami augame |
21. Kaip augti sveikam?
Lead |
Chapter |
---|---|
21.1. | Kai jaudinamės |
21.2. | Kai liūdna |
21.3. | Kai pykstame |
21.4. | Kai susergame |
21.5. | Tėčio gimtadienis |
21.6. | Vaizdingi posakiai |
21.7. | Senieji papročiai ir tradicijos |
21.8. | Skaitydami augame |
22. Kaip augti sveikam?
Lead |
Chapter |
---|---|
22.1. | Pavasario darbai |
22.2. | Žmonių įpročiai |
22.3. | Telefonai: už ir prieš |
22.4. | Sudarome pareigų sąrašą |
22.5. | Prisimename priežasties ir pasekmės ryšį |
22.6. | Žodžiai, prasidedantys skiemeniu ne- |
22.7. | Kalbame apie darbus anksčiau ir dabar |
22.8. | Skaitydami augame |
23. Kas yra gyvybė?
Lead |
Chapter |
---|---|
23.1. | Aiškinamės nesuprantamus žodžius |
23.2. | Vaizdingi žodžiai |
23.3. | Tikėti ar netikėti? |
23.4. | Tikra ar netikra? |
23.5. | Ar visais žodžiais tikime? |
23.6. | Ar būna draugiškų drakonų? |
23.7. | Ar gyvenime būna stebuklų? |
23.8. | Skaitydami augame |
24. Kokių gyvybės ženklų pastebime gamtoje?
Lead |
Chapter |
---|---|
24.1. | Senoji Lietuvos sostinė |
24.2. | Kad miškas būtų gyvas |
24.3. | Kas žydi prie takelio? |
24.4. | Nuostabus skruzdžių pasaulis |
24.5. | Kas vyksta pievoje? |
24.6. | Kodėl rašome laiškus? |
24.7. | Įtvirtiname žinias apie klausimus kas? ką? kuo? kur? |
24.8. | Skaitydami augame |
25. Kaip tausoti gyvybę?
Lead |
Chapter |
---|---|
25.1. | Mokomės pasakoti ir atpasakoti |
25.2. | Kuriame atpasakojimą pagal planą |
25.3. | Skaitome ir atpasakojame pasaką pagal schemą |
25.4. | Palyginame pasakas |
25.5. | Keliame klausimus sakinio žodžiams |
25.6. | Miškas – pasaulio plaučiai |
25.7. | Mažas darbas yra didelis darbas |
25.8. | Skaitydami augame |
25.9. | Skaitiniai |
26. Kokių būna profesijų?
27. Kaip pasirinkti profesiją?
28. Uždirbame ir perkame
29. Papildymai
Lead |
Chapter |
---|---|
29.1. | Apibrėžimai |