Study kit (Gimtoji kalba 2 kl.)

Gimtoji kalba. 2 klasei

Authors
V. Schoroškienė
Exercises kit’s authors
Greta Škikūnienė, Ginta Azguridienė
Publisher
Baltos lankos Klett
Included in packages
Free
  • The study kit contains 194 chapters and 829 exercises of which 182 are in the chapters and 647 in the task exercises.
  • Authors
    V. Schoroškienė
  • Exercises kit’s authors
    Greta Škikūnienė, Ginta Azguridienė
  • Subject
    Lithuanian language
  • Grade
    Grade 2
  • Kit's language
    Lithuanian
  • Publisher
    Baltos lankos Klett
  • Included in packages
    Free

1. Rugsėjis

Lead
Chapter
1.1. Mes jau antrokai!
1.2. Mes visi mokomės vienoje klasėje!
1.3. Ką jau mokame? Ko norime išmokti?
1.4. Ko šiemet mokysimės?
1.5. Ar moku mokytis?
1.6. Kas mums padeda mokytis?
1.7. Ar mokame naudotis vadovėliu?
1.8. Mokomės pasižymėti svarbius dalykus
1.9. Sklaidome atostogų užrašus
1.10. Pasakojame apie vasaros atostogas
1.11. Ar mokame klausytis?
1.12. Mokomės paklausti
1.13. Įdomūs klausimai
1.14. Noriu suprasti kitus
1.15. Ar skaityti smagu?
1.16. Skaitydami keliaujame po Lietuvą
1.17. Pasakos žemėlapis
1.18. Kaip pasiruošti pasakoti?
1.19. Mintis reiškiame žodžiais
1.20. Tvarka – netvarka
1.21. Rašytojai ir dailininkai pasakoja savaip
1.22. Ar esame pastabūs?
1.23. Kur gyvena knygos?
1.24. Kaip įsirengti klasės biblioteką?
1.25. Nauja – žinoma
1.26. Trumpas pranešimas
1.27. Naujienas svarbu perduoti tiksliai
1.28. Skelbimų lenta
1.29. Klasės sienlaikraštis
1.30. Svarbiausias darbas

2. Spalis

Lead
Chapter
2.1. Pasakojame apie save
2.2. Rašome apie save
2.3. Kreipiamės vardu
2.4. Ką reiškia mūsų vardai?
2.5. Ne tik žmogus turi vardą
2.6. Ką mums sako pasakojimo pavadinimas?
2.7. Augame mes, „auga“ ir mūsų daiktai
2.8. Augame mes, „auga“ ir mūsų knygos
2.9. Mergaičių ir berniukų vardai
2.10. Norime pasakyti tiksliai
2.11. Išgalvotų būtybių pavadinimai
2.12. Raktažodžiai
2.13. Kaip sukurti kalbą?
2.14. Žodžių yra visokių
2.15. Apie ką skaito berniukai ir mergaitės?
2.16. Rašytojai ir rašytojos
2.17. Kodėl žmonės turi pavardes?
2.18. Mano šeimos pavardė
2.19. Pasakojame apie šeimą
2.20. Šeimoje kiekvienas svarbus
2.21. Kaip mums sekasi rašyti?
2.22. Žaidžiame žodžiais

3. Lapkritis

Lead
Chapter
3.1. Ką veikiame visą dieną?
3.2. Ar galime nieko neveikti?
3.3. Kam reikalingi veiksmo žodžiai?
3.4. Veiksmo žodžių mįslės
3.5. Kas ką veikia paveiksle?
3.6. Ką veikia… tamsa?
3.7. Kas sakmėje tikra, o kas pramanyta?
3.8. Veiksmo žodžių klausimai
3.9. Dariau? Darau? Darysiu?
3.10. Veiksmo žodžiai rodo laiką
3.11. Ką dabar veikiame?
3.12. Pasakojame apie tai, kas vyksta dabar
3.13. Nepramiegokime įdomių įvykių
3.14. Įsivaizduojame, kad tai vyksta dabar
3.15. Kas vyksta... sapne?
3.16. Veiksmo žodžių grandinėlė
3.17. Pasakojame apie tai, kas įvyko
3.18. Mokomės planuoti rašinį
3.19. Ar mokame pasakoti įspūdžius?
3.20. Klausimai padeda pasakoti
3.21. Įsivaizduojame tai, kas bus
3.22. Ką darysime?

4. Gruodis

Lead
Chapter
4.1. Stebime ir įsivaizduojame
4.2. Rengiame parodą
4.3. Pasaka
4.4. Pasakos įvykiai
4.5. Pasakos pradžia ir pabaiga
4.6. Mokomės sekti pasaką
4.7. Eiliuota pasaka
4.8. Įdomūs pasakų įvykiai
4.9. Įvykių grandinė
4.10. Įdomūs pasakų veikėjai
4.11. Kiekvienas įsivaizduoja savaip
4.12. Ar viskas pasakose išgalvota?
4.13. Ar suprantame pasakojimą?
4.14. Ar mokame pasakoti?
4.15. Žaidžiame… pasakomis
4.16. Ar mokame įterpti savo minčių?
4.17. Noriu pasidalyti
4.18. Kalėdinis sveikinimas
4.19. Įdomūs pokalbiai
4.20. Kūriniai, skirti vaidinti

5. Sausis

Lead
Chapter
5.1. Mums reikalingi daiktai
5.2. Vienas ar daugiau nei vienas
5.3. Ieškome daiktų
5.4. Kas tai?
5.5. Daiktų pavadinimai ir vardai
5.6. Kaip atsiranda daiktų pavadinimai?
5.7. Tikra ar išgalvota?
5.8. Kas mus stebina?
5.9. Gyvų būtybių pavadinimai
5.10. Dalijamės įspūdžiais
5.11. Rašome įspūdžių rašinį
5.12. Stebime daiktus ir gyvūnus
5.13. Į ką panašus automobilis?
5.14. Gamtos reiškinių pavadinimai
5.15. Įdomu ar naudinga?
5.16. Rašome apie tai, ką skaitėme
5.17. Ar televizijos pasaulis tikras?
5.18. Ką matome? Ką girdime?
5.19. Laida vaikams
5.20. Kaip mums sekasi mokytis?

6. Vasaris

Lead
Chapter
6.1. Stebime daiktus – kokie jie?
6.2. Kaip atpažįstame savo daiktus?
6.3. Skaitydami įsivaizduojame, koks yra daiktas
6.4. Daiktus apibūdinantys žodžiai
6.5. Koks šis eilėraštis?
6.6. Spalvų pavadinimai
6.7. Mokomės pasakyti, ką pajutome
6.8. Skaitome apie tai, kas vyko Lietuvoje
6.9. Rašome apie matytus daiktus
6.10. Mokomės įsivaizduodami
6.11. Žodžiai kaimynai
6.12. Koks pasakojimo veikėjas?
6.13. Kokį veikėją autorius išgalvojo?
6.14. Skaitome žurnalą vaikams
6.15. Kokia mano valstybė?
6.16. Ar mokame gimtąją kalbą?
6.17. Žmogų apibūdinantys žodžiai
6.18. Žodžiai – veiksmų, daiktų ir jų požymių pavadinimai
6.19. Ar suprantame visus eilėraščio žodžius?
6.20. Ar mokame pasitikrinti, ką išmokome?

7. Kovas

Lead
Chapter
7.1. Mūsų namų garsai
7.2. Tyla – triukšmas
7.3. Ką matome? Ką girdime?
7.4. Garsus girdime, raides matome
7.5. Gamtos garsai eilėraštyje
7.6. Pokalbis
7.7. Klausome – rašome
7.8. Skaityti balsu – įdomu
7.9. Tiriame kalbos garsus
7.10. Svarbu aiškiai ištarti
7.11. Ilgieji ir tumpieji balsiai
7.12. Priebalsiai
7.13. Žaidžiame garsais
7.14. Kaip mums sekasi ištarti?
7.15. Vienas garsas ar keli?
7.16. Dvibalsiai
7.17. Pasaka apie raides
7.18. Kuriame pasaką apie raides
7.19. Mokomės bendradar­biau­da­mi
7.20. Ruošiamės diktantui

8. Balandis

Lead
Chapter
8.1. Ar galime gyventi be knygų?
8.2. Kodėl mums patinka knygos?
8.3. Skaitydami mokomės
8.4. Skaitome kiekvieną dieną
8.5. Skaityti įdomu
8.6. Skaityti malonu
8.7. Ką dabar skaitome?
8.8. Norime sužinoti, suprasti
8.9. Sužinoti galime visaip
8.10. Stebėkime gamtą!
8.11. Ar esame pastabūs?
8.12. Ar suprantame eilėraštį?
8.13. Lyginame eilėraščius
8.14. Kas geriau – tikras ar nupieštas bebriukas?
8.15. Kaip žmonės dalijasi žiniomis?
8.16. Rašome laišką
8.17. Dalijamės mintimis
8.18. Dalijamės žodžiais
8.19. Svarbiausi eilėraščio žodžiai
8.20. Skaitome apie tai, kas svarbu visiems

9. Gegužė

Lead
Chapter
9.1. Daiktų ženklai
9.2. Rašto ženklai
9.3. Kas pažymėjo boružes?
9.4. Ką rodo klaidos?
9.5. Ar gali būti geri ir blogi ženklai?
9.6. Norime nudžiuginti
9.7. Ar eilėraštis gali būti dovana?
9.8. Ar suprantame kitus?
9.9. Ar suprantame vienas kitą be žodžių?
9.10. Ar esame mandagūs?
9.11. Kokie esame? Kokie norėtume būti?
9.12. Komiksas – pasakojimas piešiniais
9.13. Ieškome paslėptų ženklų!
9.14. Kaip atpažinti dainelę?
9.15. Ar suprantame tai, ką skaitome?
9.16. Ar rašome be klaidų?
9.17. Ar mokame dalytis mintimis?
9.18. Ko mokėmės antroje klasėje?
9.19. Ką skaitysime vasarą?
9.20. Kada prasideda vasara?
Please wait