-
Mokymosi rinkinį sudarančių temų skaičius: 194, visų rinkinį sudarančių užduočių skaičius – 829, iš kurių vadovėlyje – 182, papildomų užduočių rinkinyje – 647.
-
Autoriai
V. Schoroškienė -
Užduočių rinkinio autoriai
Greta Škikūnienė, Ginta Azguridienė -
Dalykas
Lietuvių kalba -
Klasė
2 klasė -
Rinkinio kalba
Lietuvių kalba -
Leidėjas
Baltos lankos Klett -
Įeina į paketus
Laisvas
1. Rugsėjis
Pirmavimas |
Tema |
---|---|
1.1. | Mes jau antrokai! |
1.2. | Mes visi mokomės vienoje klasėje! |
1.3. | Ką jau mokame? Ko norime išmokti? |
1.4. | Ko šiemet mokysimės? |
1.5. | Ar moku mokytis? |
1.6. | Kas mums padeda mokytis? |
1.7. | Ar mokame naudotis vadovėliu? |
1.8. | Mokomės pasižymėti svarbius dalykus |
1.9. | Sklaidome atostogų užrašus |
1.10. | Pasakojame apie vasaros atostogas |
1.11. | Ar mokame klausytis? |
1.12. | Mokomės paklausti |
1.13. | Įdomūs klausimai |
1.14. | Noriu suprasti kitus |
1.15. | Ar skaityti smagu? |
1.16. | Skaitydami keliaujame po Lietuvą |
1.17. | Pasakos žemėlapis |
1.18. | Kaip pasiruošti pasakoti? |
1.19. | Mintis reiškiame žodžiais |
1.20. | Tvarka – netvarka |
1.21. | Rašytojai ir dailininkai pasakoja savaip |
1.22. | Ar esame pastabūs? |
1.23. | Kur gyvena knygos? |
1.24. | Kaip įsirengti klasės biblioteką? |
1.25. | Nauja – žinoma |
1.26. | Trumpas pranešimas |
1.27. | Naujienas svarbu perduoti tiksliai |
1.28. | Skelbimų lenta |
1.29. | Klasės sienlaikraštis |
1.30. | Svarbiausias darbas |
2. Spalis
Pirmavimas |
Tema |
---|---|
2.1. | Pasakojame apie save |
2.2. | Rašome apie save |
2.3. | Kreipiamės vardu |
2.4. | Ką reiškia mūsų vardai? |
2.5. | Ne tik žmogus turi vardą |
2.6. | Ką mums sako pasakojimo pavadinimas? |
2.7. | Augame mes, „auga“ ir mūsų daiktai |
2.8. | Augame mes, „auga“ ir mūsų knygos |
2.9. | Mergaičių ir berniukų vardai |
2.10. | Norime pasakyti tiksliai |
2.11. | Išgalvotų būtybių pavadinimai |
2.12. | Raktažodžiai |
2.13. | Kaip sukurti kalbą? |
2.14. | Žodžių yra visokių |
2.15. | Apie ką skaito berniukai ir mergaitės? |
2.16. | Rašytojai ir rašytojos |
2.17. | Kodėl žmonės turi pavardes? |
2.18. | Mano šeimos pavardė |
2.19. | Pasakojame apie šeimą |
2.20. | Šeimoje kiekvienas svarbus |
2.21. | Kaip mums sekasi rašyti? |
2.22. | Žaidžiame žodžiais |
3. Lapkritis
Pirmavimas |
Tema |
---|---|
3.1. | Ką veikiame visą dieną? |
3.2. | Ar galime nieko neveikti? |
3.3. | Kam reikalingi veiksmo žodžiai? |
3.4. | Veiksmo žodžių mįslės |
3.5. | Kas ką veikia paveiksle? |
3.6. | Ką veikia… tamsa? |
3.7. | Kas sakmėje tikra, o kas pramanyta? |
3.8. | Veiksmo žodžių klausimai |
3.9. | Dariau? Darau? Darysiu? |
3.10. | Veiksmo žodžiai rodo laiką |
3.11. | Ką dabar veikiame? |
3.12. | Pasakojame apie tai, kas vyksta dabar |
3.13. | Nepramiegokime įdomių įvykių |
3.14. | Įsivaizduojame, kad tai vyksta dabar |
3.15. | Kas vyksta... sapne? |
3.16. | Veiksmo žodžių grandinėlė |
3.17. | Pasakojame apie tai, kas įvyko |
3.18. | Mokomės planuoti rašinį |
3.19. | Ar mokame pasakoti įspūdžius? |
3.20. | Klausimai padeda pasakoti |
3.21. | Įsivaizduojame tai, kas bus |
3.22. | Ką darysime? |
4. Gruodis
Pirmavimas |
Tema |
---|---|
4.1. | Stebime ir įsivaizduojame |
4.2. | Rengiame parodą |
4.3. | Pasaka |
4.4. | Pasakos įvykiai |
4.5. | Pasakos pradžia ir pabaiga |
4.6. | Mokomės sekti pasaką |
4.7. | Eiliuota pasaka |
4.8. | Įdomūs pasakų įvykiai |
4.9. | Įvykių grandinė |
4.10. | Įdomūs pasakų veikėjai |
4.11. | Kiekvienas įsivaizduoja savaip |
4.12. | Ar viskas pasakose išgalvota? |
4.13. | Ar suprantame pasakojimą? |
4.14. | Ar mokame pasakoti? |
4.15. | Žaidžiame… pasakomis |
4.16. | Ar mokame įterpti savo minčių? |
4.17. | Noriu pasidalyti |
4.18. | Kalėdinis sveikinimas |
4.19. | Įdomūs pokalbiai |
4.20. | Kūriniai, skirti vaidinti |
5. Sausis
Pirmavimas |
Tema |
---|---|
5.1. | Mums reikalingi daiktai |
5.2. | Vienas ar daugiau nei vienas |
5.3. | Ieškome daiktų |
5.4. | Kas tai? |
5.5. | Daiktų pavadinimai ir vardai |
5.6. | Kaip atsiranda daiktų pavadinimai? |
5.7. | Tikra ar išgalvota? |
5.8. | Kas mus stebina? |
5.9. | Gyvų būtybių pavadinimai |
5.10. | Dalijamės įspūdžiais |
5.11. | Rašome įspūdžių rašinį |
5.12. | Stebime daiktus ir gyvūnus |
5.13. | Į ką panašus automobilis? |
5.14. | Gamtos reiškinių pavadinimai |
5.15. | Įdomu ar naudinga? |
5.16. | Rašome apie tai, ką skaitėme |
5.17. | Ar televizijos pasaulis tikras? |
5.18. | Ką matome? Ką girdime? |
5.19. | Laida vaikams |
5.20. | Kaip mums sekasi mokytis? |
6. Vasaris
Pirmavimas |
Tema |
---|---|
6.1. | Stebime daiktus – kokie jie? |
6.2. | Kaip atpažįstame savo daiktus? |
6.3. | Skaitydami įsivaizduojame, koks yra daiktas |
6.4. | Daiktus apibūdinantys žodžiai |
6.5. | Koks šis eilėraštis? |
6.6. | Spalvų pavadinimai |
6.7. | Mokomės pasakyti, ką pajutome |
6.8. | Skaitome apie tai, kas vyko Lietuvoje |
6.9. | Rašome apie matytus daiktus |
6.10. | Mokomės įsivaizduodami |
6.11. | Žodžiai kaimynai |
6.12. | Koks pasakojimo veikėjas? |
6.13. | Kokį veikėją autorius išgalvojo? |
6.14. | Skaitome žurnalą vaikams |
6.15. | Kokia mano valstybė? |
6.16. | Ar mokame gimtąją kalbą? |
6.17. | Žmogų apibūdinantys žodžiai |
6.18. | Žodžiai – veiksmų, daiktų ir jų požymių pavadinimai |
6.19. | Ar suprantame visus eilėraščio žodžius? |
6.20. | Ar mokame pasitikrinti, ką išmokome? |
7. Kovas
Pirmavimas |
Tema |
---|---|
7.1. | Mūsų namų garsai |
7.2. | Tyla – triukšmas |
7.3. | Ką matome? Ką girdime? |
7.4. | Garsus girdime, raides matome |
7.5. | Gamtos garsai eilėraštyje |
7.6. | Pokalbis |
7.7. | Klausome – rašome |
7.8. | Skaityti balsu – įdomu |
7.9. | Tiriame kalbos garsus |
7.10. | Svarbu aiškiai ištarti |
7.11. | Ilgieji ir tumpieji balsiai |
7.12. | Priebalsiai |
7.13. | Žaidžiame garsais |
7.14. | Kaip mums sekasi ištarti? |
7.15. | Vienas garsas ar keli? |
7.16. | Dvibalsiai |
7.17. | Pasaka apie raides |
7.18. | Kuriame pasaką apie raides |
7.19. | Mokomės bendradarbiaudami |
7.20. | Ruošiamės diktantui |
8. Balandis
Pirmavimas |
Tema |
---|---|
8.1. | Ar galime gyventi be knygų? |
8.2. | Kodėl mums patinka knygos? |
8.3. | Skaitydami mokomės |
8.4. | Skaitome kiekvieną dieną |
8.5. | Skaityti įdomu |
8.6. | Skaityti malonu |
8.7. | Ką dabar skaitome? |
8.8. | Norime sužinoti, suprasti |
8.9. | Sužinoti galime visaip |
8.10. | Stebėkime gamtą! |
8.11. | Ar esame pastabūs? |
8.12. | Ar suprantame eilėraštį? |
8.13. | Lyginame eilėraščius |
8.14. | Kas geriau – tikras ar nupieštas bebriukas? |
8.15. | Kaip žmonės dalijasi žiniomis? |
8.16. | Rašome laišką |
8.17. | Dalijamės mintimis |
8.18. | Dalijamės žodžiais |
8.19. | Svarbiausi eilėraščio žodžiai |
8.20. | Skaitome apie tai, kas svarbu visiems |
9. Gegužė
Pirmavimas |
Tema |
---|---|
9.1. | Daiktų ženklai |
9.2. | Rašto ženklai |
9.3. | Kas pažymėjo boružes? |
9.4. | Ką rodo klaidos? |
9.5. | Ar gali būti geri ir blogi ženklai? |
9.6. | Norime nudžiuginti |
9.7. | Ar eilėraštis gali būti dovana? |
9.8. | Ar suprantame kitus? |
9.9. | Ar suprantame vienas kitą be žodžių? |
9.10. | Ar esame mandagūs? |
9.11. | Kokie esame? Kokie norėtume būti? |
9.12. | Komiksas – pasakojimas piešiniais |
9.13. | Ieškome paslėptų ženklų! |
9.14. | Kaip atpažinti dainelę? |
9.15. | Ar suprantame tai, ką skaitome? |
9.16. | Ar rašome be klaidų? |
9.17. | Ar mokame dalytis mintimis? |
9.18. | Ko mokėmės antroje klasėje? |
9.19. | Ką skaitysime vasarą? |
9.20. | Kada prasideda vasara? |