Authors
V. SchoroškienėExercises kit’s authors
Ginta AzguridienėPublisher
Baltos lankos Klett
Included in packages
Free
-
The study kit contains 187 chapters and 1049 exercises of which 211 are in the chapters and 838 in the task exercises.
-
Authors
V. Schoroškienė -
Exercises kit’s authors
Ginta Azguridienė -
Subject
Lithuanian language -
Grade
Grade 3 -
Kit's language
Lithuanian -
Publisher
Baltos lankos Klett -
Included in packages
Free
1. Rugsėjis
Lead |
Chapter |
---|---|
1.1. | Įvairiuose kūriniuose grožimės vasara |
1.2. | Atostogų abėcėlė |
1.3. | Pasakojimuose dalijamės prisiminimais |
1.4. | Prisiminiau ar išgalvojau? |
1.5. | Ką pamačiau, o ką sugalvojau? |
1.6. | Prisimenu, kad suprasčiau |
1.7. | Ką skaitėme vasarą? |
1.8. | Ką ir kodėl žmonės rašo, skaito? |
1.9. | Rašome sau ar kitiems? |
1.10. | Kodėl svarbu susitarti? |
1.11. | Ar mokame bendradarbiauti? |
1.12. | Kodėl žmonės rašo ir skaito eilėraščius? |
1.13. | Kaip žmonės bendrauja kasdien? |
1.14. | Skaitydami irgi bendraujame |
1.15. | Taisyklės, kurių laikomės kalbėdami |
1.16. | Taisyklės, kurių laikomės rašydami |
1.17. | Ar mūsų žodžiai ir elgesys dera? |
1.18. | Ką rodo mūsų raidės? |
1.19. | Ką mums pataria patarlės? |
1.20. | Kaip atsiranda posakiai? |
1.21. | Kodėl žmonės vartoja posakius? |
1.22. | Ar mokame keistis nuomonėmis? |
1.23. | Aš manau? Mes manome? |
1.24. | Ar mokame savo nuomonę paaiškinti? |
1.25. | Remiamės žiniomis |
1.26. | Kada svarbu pareikšti kitokią nuomonę? |
1.27. | Ar mūsų nuomonės vienodos? |
2. Spalis
3. Lapkritis
Lead |
Chapter |
---|---|
3.1. | Tiriame pasakojimą |
3.2. | Kaip keičiasi mūsų skaitymas ir rašymas? |
3.3. | Pasakojimo tema |
3.4. | Įvykio raida |
3.5. | Svarbiausia pasakojimo mintis |
3.6. | Ko mus moko eiliuota pasaka? |
3.7. | Mėgaujamės skaitymu |
3.8. | Pasakojimo laikas |
3.9. | Veiksmažodžių laikai |
3.10. | Ar suprantame „paslėptą“ mintį? |
3.11. | Ką išduoda veiksmažodžių laikas? |
3.12. | Apie kokį asmenį kalbame? |
3.13. | Mokomės iš bendraamžių |
3.14. | Iš kūrinio veikėjų mokomės spręsti problemas |
3.15. | Kaip rašytojai tobulina savo kūrinius? |
3.16. | Tobuliname tekstą, sakinį, žodį |
3.17. | Pasakojame veikėjo vardu |
3.18. | Pasakojame apie tai, kas kartą nutiko |
3.19. | Pasakojame apie tai, kas vykdavo ne kartą |
3.20. | Ar mūsų nuomonės sutampa? |
4. Gruodis
Lead |
Chapter |
---|---|
4.1. | Tiriame pokalbius |
4.2. | Mokomės kelti įvairius klausimus |
4.3. | Dialogas |
4.4. | Kaip užrašyti dialogą? |
4.5. | Dialogas eilėraštyje |
4.6. | Dialogas pasakojime |
4.7. | Nemalonus pokalbis |
4.8. | Kur ir ko keliaujama pasakose? |
4.9. | Daiktavardžiai turi gimines |
4.10. | Ko reikia vaidinimui? |
4.11. | Daiktavardis kaitomas skaičiais |
4.12. | Kreipinys eilėraštyje |
4.13. | Kaip nepaklysti kalbų jūroj |
4.14. | Skaitome pjesę-pasaką |
4.15. | Kaip pasaką pritaikyti vaidinimui? |
4.16. | Kuriame veikėjų žodžius |
4.17. | Pasakojimą plečiame veikėjų pokalbiais |
4.18. | Kuriame pasakojimą įterpdami pokalbį |
4.19. | Kalėdiniai skaitymai |
4.20. | Kalėdiniai skaitymai (tęsinys) |
5. Sausis
6. Vasaris
Lead |
Chapter |
---|---|
6.1. | Raštas – istorikų pagalbininkas |
6.2. | Tiriame sakinius |
6.3. | Į Lietuvos senovę žvelgiame rašytojo akimis |
6.4. | Svarbiausi sakinio žodžiai |
6.5. | Tiriame tradicinius pasakojimus |
6.6. | Eilėraščio sakiniai |
6.7. | Tiriame mįsles |
6.8. | Kūriniuose – Lietuvos istorija |
6.9. | Neišplėstinis sakinys |
6.10. | Plečiame tekstą |
6.11. | Plečiame sakinį |
6.12. | Lietuvos istorija eilėraštyje |
6.13. | Lietuvos istorija enciklopedijoje vaikams |
6.14. | Kaip rašytojai juokauja? |
6.15. | Įvairūs sakiniai negrožiniame tekste |
6.16. | Ar mūsų sakiniai įvairūs? Įdomūs? |
6.17. | Kokį sakinį vadiname originaliu? |
6.18. | Rašome atpasakojimą |
6.19. | Eilėraštis istorinei asmenybei |
6.20. | Ar mokame skaityti sakmes? |
7. Kovas
Lead |
Chapter |
---|---|
7.1. | Kodėl lietuvių kalba keičiasi? |
7.2. | Tiriame žodžius |
7.3. | Kam reikalingi tos pačios reikšmės žodžiai? |
7.4. | Giminiški žodžiai |
7.5. | Giminiški žodžiai eilėraštyje |
7.6. | Panašios ir priešingos reikšmės žodžiai veikėjo aprašyme |
7.7. | Lyginame eilėraščius |
7.8. | Mokomės suprasti, kaip tai veikia |
7.9. | Žodžio šaknis |
7.10. | Skaitome apie gamtos paslaptis |
7.11. | Žodžio galūnė |
7.12. | Žodžio priesaga |
7.13. | Žodžio priešdėlis |
7.14. | Sudurtiniai žodžiai |
7.15. | Kalbą tyrinėjančių mokslininkų atradimai |
7.16. | Mokomės be klaidų rašyti sudurtinius žodžius |
7.17. | Kaip atsiranda įdomūs žodžiai? |
7.18. | Kuriame pasakojimą pagal duotą pradžią ir pabaigą |
7.19. | Žaidžiame žodžiais |
7.20. | Ar tiksliai parenkame kiekvieną žodį? |