Study kit (Gimtoji kalba 3 kl.)

Gimtoji kalba. 3 klasei

Authors
V. Schoroškienė
Exercises kit’s authors
Ginta Azguridienė
Publisher
Baltos lankos Klett
Included in packages
Free
  • The study kit contains 187 chapters and 1049 exercises of which 211 are in the chapters and 838 in the task exercises.
  • Authors
    V. Schoroškienė
  • Exercises kit’s authors
    Ginta Azguridienė
  • Subject
    Lithuanian language
  • Grade
    Grade 3
  • Kit's language
    Lithuanian
  • Publisher
    Baltos lankos Klett
  • Included in packages
    Free

1. Rugsėjis

Lead
Chapter
1.1. Įvairiuose kūriniuose grožimės vasara
1.2. Atostogų abėcėlė
1.3. Pasakojimuose dalijamės prisiminimais
1.4. Prisiminiau ar išgalvojau?
1.5. Ką pamačiau, o ką sugalvojau?
1.6. Prisimenu, kad suprasčiau
1.7. Ką skaitėme vasarą?
1.8. Ką ir kodėl žmonės rašo, skaito?
1.9. Rašome sau ar kitiems?
1.10. Kodėl svarbu susitarti?
1.11. Ar mokame bendradar­biauti?
1.12. Kodėl žmonės rašo ir skaito eilėraščius?
1.13. Kaip žmonės bendrauja kasdien?
1.14. Skaitydami irgi bendraujame
1.15. Taisyklės, kurių laikomės kalbėdami
1.16. Taisyklės, kurių laikomės rašydami
1.17. Ar mūsų žodžiai ir elgesys dera?
1.18. Ką rodo mūsų raidės?
1.19. Ką mums pataria patarlės?
1.20. Kaip atsiranda posakiai?
1.21. Kodėl žmonės vartoja posakius?
1.22. Ar mokame keistis nuomonėmis?
1.23. Aš manau? Mes manome?
1.24. Ar mokame savo nuomonę paaiškinti?
1.25. Remiamės žiniomis
1.26. Kada svarbu pareikšti kitokią nuomonę?
1.27. Ar mūsų nuomonės vienodos?

2. Spalis

Lead
Chapter
2.1. Su kuo ir kaip žmonės kalba?
2.2. Pranešame tiksliai ir aiškiai
2.3. Kas ir kaip kalbasi eilėraštyje?
2.4. Ieškome poeto paliktų ženklų
2.5. Kodėl seniau žmonės taip sakydavo?
2.6. Stebime, kas kam svarbu
2.7. Kalba išreiškiame savo mintis
2.8. Kam žmogui reikalinga kalba?
2.9. Kaip kalbą tiria mokslininkai?
2.10. Kalba gali būti sakytinė ir rašytinė
2.11. Lyginame knygą ir jos garso įrašą
2.12. Mokomės vartoti mokslininkų žodžius
2.13. Skaitome apie tai, kas tikrai galėjo nutikti
2.14. Tiriame, ką autorius išgalvojo pasakoje
2.15. Ką žinome apie pasakas?
2.16. Lyginame pasakas
2.17. Skaitome apsakymą
2.18. Lyginame paveikslėlius ir jų serijas
2.19. Kokius eilėraščius mėgstame skaityti?
2.20. Norime papasakoti ar apibūdinti?

3. Lapkritis

Lead
Chapter
3.1. Tiriame pasakojimą
3.2. Kaip keičiasi mūsų skaitymas ir rašymas?
3.3. Pasakojimo tema
3.4. Įvykio raida
3.5. Svarbiausia pasakojimo mintis
3.6. Ko mus moko eiliuota pasaka?
3.7. Mėgaujamės skaitymu
3.8. Pasakojimo laikas
3.9. Veiksmažodžių laikai
3.10. Ar suprantame „paslėptą“ mintį?
3.11. Ką išduoda veiksmažodžių laikas?
3.12. Apie kokį asmenį kalbame?
3.13. Mokomės iš bendraamžių
3.14. Iš kūrinio veikėjų mokomės spręsti problemas
3.15. Kaip rašytojai tobulina savo kūrinius?
3.16. Tobuliname tekstą, sakinį, žodį
3.17. Pasakojame veikėjo vardu
3.18. Pasakojame apie tai, kas kartą nutiko
3.19. Pasakojame apie tai, kas vykdavo ne kartą
3.20. Ar mūsų nuomonės sutampa?

4. Gruodis

Lead
Chapter
4.1. Tiriame pokalbius
4.2. Mokomės kelti įvairius klausimus
4.3. Dialogas
4.4. Kaip užrašyti dialogą?
4.5. Dialogas eilėraštyje
4.6. Dialogas pasakojime
4.7. Nemalonus pokalbis
4.8. Kur ir ko keliaujama pasakose?
4.9. Daiktavardžiai turi gimines
4.10. Ko reikia vaidinimui?
4.11. Daiktavardis kaitomas skaičiais
4.12. Kreipinys eilėraštyje
4.13. Kaip nepaklysti kalbų jūroj
4.14. Skaitome pjesę-pasaką
4.15. Kaip pasaką pritaikyti vaidinimui?
4.16. Kuriame veikėjų žodžius
4.17. Pasakojimą plečiame veikėjų pokalbiais
4.18. Kuriame pasakojimą įterpdami pokalbį
4.19. Kalėdiniai skaitymai
4.20. Kalėdiniai skaitymai (tęsinys)

5. Sausis

Lead
Chapter
5.1. Kas mums padeda skaitant įsivaizduoti?
5.2. Ar mokame kurti paveikslą žodžiais?
5.3. Kokias dalis turi aprašymas?
5.4. Kuriame gyvūno aprašymą
5.5. Senovė eilėraštyje
5.6. Skaitome padavimą
5.7. Tautosaka įkvepia kurti
5.8. Skaitome seniai parašytą kūrinį vaikams
5.9. Aprašydami remiamės įvairiais pojūčiais
5.10. Būdvardžiai apibūdina veiksmo vietą ir veikėjus
5.11. Būdvardžio giminė ir skaičius
5.12. Mokomės vartoti būdvardžius
5.13. Kokie gali būti aprašymai?
5.14. Kaip mokytis man lengviau?
5.15. Kokį aprašymą laikome geru?
5.16. Nosinės raidės būdvardžiuose
5.17. Originalus aprašymas
5.18. Ar mokame sukurti originalų aprašymą?
5.19. Gamtos aprašymas eilėraštyje
5.20. Ar mokame aprašydami „paslėpti“?

6. Vasaris

Lead
Chapter
6.1. Raštas – istorikų pagalbininkas
6.2. Tiriame sakinius
6.3. Į Lietuvos senovę žvelgiame rašytojo akimis
6.4. Svarbiausi sakinio žodžiai
6.5. Tiriame tradicinius pasakojimus
6.6. Eilėraščio sakiniai
6.7. Tiriame mįsles
6.8. Kūriniuose – Lietuvos istorija
6.9. Neišplėstinis sakinys
6.10. Plečiame tekstą
6.11. Plečiame sakinį
6.12. Lietuvos istorija eilėraštyje
6.13. Lietuvos istorija enciklopedijoje vaikams
6.14. Kaip rašytojai juokauja?
6.15. Įvairūs sakiniai negrožiniame tekste
6.16. Ar mūsų sakiniai įvairūs? Įdomūs?
6.17. Kokį sakinį vadiname originaliu?
6.18. Rašome atpasakojimą
6.19. Eilėraštis istorinei asmenybei
6.20. Ar mokame skaityti sakmes?

7. Kovas

Lead
Chapter
7.1. Kodėl lietuvių kalba keičiasi?
7.2. Tiriame žodžius
7.3. Kam reikalingi tos pačios reikšmės žodžiai?
7.4. Giminiški žodžiai
7.5. Giminiški žodžiai eilėraštyje
7.6. Panašios ir priešingos reikšmės žodžiai veikėjo aprašyme
7.7. Lyginame eilėraščius
7.8. Mokomės suprasti, kaip tai veikia
7.9. Žodžio šaknis
7.10. Skaitome apie gamtos paslaptis
7.11. Žodžio galūnė
7.12. Žodžio priesaga
7.13. Žodžio priešdėlis
7.14. Sudurtiniai žodžiai
7.15. Kalbą tyrinėjančių mokslininkų atradimai
7.16. Mokomės be klaidų rašyti sudurtinius žodžius
7.17. Kaip atsiranda įdomūs žodžiai?
7.18. Kuriame pasakojimą pagal duotą pradžią ir pabaigą
7.19. Žaidžiame žodžiais
7.20. Ar tiksliai parenkame kiekvieną žodį?

8. Balandis

Lead
Chapter
8.1. Eilėraščiuose – žmonių svajonės
8.2. Tiriame raides ir garsus
8.3. Skaitydami mokomės rašyti
8.4. Kokiomis abėcėlėmis naudojasi žmonės?
8.5. Papildome išgalvotą pasakojimą
8.6. Tęsiame pasaką
8.7. Įsiklausome į eilėraščio garsus
8.8. Kaip elektros prietaisai keičia mūsų mokymąsi?
8.9. Lyginame garsą ir dvigarsį
8.10. Mokomės saugiai naudotis internetu
8.11. Mišrieji dvigarsiai
8.12. Kas padeda suprasti eilėraštį?
8.13. Teminė rodyklė
8.14. Kaip išradimai keičia žmonių bendravimą?
8.15. Skaitydamas pritaikau savo patirtį ir žinias
8.16. Taikome žinias apie mišriuosius dvigarsius
8.17. Ieškome tikroviško ir išgalvoto pasaulio ribų
8.18. Rašome retai vartojamus ir nežinomus žodžius
8.19. Iš kur atsiranda eilėraščio žodžiai?
8.20. Ruošiamės diktantui

9. Gegužė

Lead
Chapter
9.1. Kūrinyje – rašytojo sukurtas pasaulis
9.2. Apibendriname žinias apie kalbą
9.3. Nepaprastas gyvūnas
9.4. Kalbos dalys
9.5. Kokiems gyvūnams poetai skiria savo eiles?
9.6. Kaip skaitome eilėraščius?
9.7. Kuriame mamai, kuriame apie mamą
9.8. Kodėl saugome tradicinius pasakojimus?
9.9. Kartojame sakinio dalis
9.10. Kuriame remdamiesi tradiciniais pasakojimais
9.11. Kartojame žodžio dalis
9.12. Įdomus gyvūnų pasaulis eilėraštyje
9.13. Kaip skaitome vaikų žurnalus?
9.14. Kaip skaitome grožinius kūrinius?
9.15. Skaitome Žaliuosius pasakojimus
9.16. Kuriame gamtoje
9.17. Kūriniai kviečia susimąstyti apie save
9.18. Ar mokame įsivertinti?
9.19. Ką veiksime vasarą?
9.20. Atsisveikiname su 3 klasės vadovėliu
Please wait